O przedmiocie

  • Zestaw nowy. Cena niższa ponieważ nie posiadam dowodu zakupu. Elementy przyjechały z Anglii.

  • Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.

  • Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.

  • Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.

  • Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.

Jednostka kontrolna napędu autopilota (ACU)

Odporna Jednostka kontrolna napędu autopilota ACU (Actuator Control Unit) dostarcza niezawodnego zasilania napędu autopilota i także zapewnia zasilanie dla szyny SeaTalkng. Wybierz ACU, ktore pasuje do twojego systemu sterowania.

Wspierane napędyACU-200Dla napędów Raymarine Typu 1 hydraulicznego, linearnego i wirnikowego mechanicznegoACU-300Dla systemów sterowania solenoid i stale pracujacych pomp hydraulicznych RaymarineACU-400Dla napędów Raymarine Typu 2 i 3 hydraulicznych, linearych i wirnikowych mechanicznych

EV-1 Systemy z napędami Raymarine

EV-1 przeznaczony jest dla systemów autopilota Evolution mechanicznych i hydraulicznych. Sieć SeaTalkng pozwala na podłączenie pojedynczym kablem dla zasilania i danych do Evolution ACU (actuator control unit) i rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA2000.

Jednostki kontrolne autopilota p70s i p70Rs

Uzupełnieniem systemu autopilota Evolution jest jednostka kontrolne autopilota p70s lub p70Rs. p70 i p70R charakteryzują się żywymi kolorami wyświetlaczy i są obsługiwane przez intuicyjny interfejs użytkownika Raymarine LightHouse.

LightHouse organizuje wszystkie opcje w prostych strukturach menu, a szybki proces konfiguracji Evolution pozwali na jego uruchomienie w kilka minut.

Przeznaczony dla jachtów żaglowych, p70s oferuje proste 1 i 10 stopniowe zmiany kursu przy pomocy przycisków.

p70Rs zawiera pokrętło kontrolne dla użytkowników łodzi motorowych. Użyj pokrętła do obsługi menu i zmiany kursu, lub do aktywowania trybu sterowania motorem i sterowania ręcznego bezpośrednio z p70Rs.

EV-1 Czujnik

Nominalne napięcie zasilania (w woltach DC) 12 wolt systemy DC

Zakres napięć pracy (wolty DC) 10.8 – 15.6 woltów DC

Pobór prądu 30 mA

SeaTalkng LEN 1

Czujniki 3-osiowy cyfrowy

Połączenia danych SeaTalkng, NMEA 2000 DeviceNet

Temperatury pracy -20ºC do +55ºC

Temperatury przechowywania -30ºC do +70ºC

Wilgotność względna max 93%

Oszacowanie wodoodporności IPX 6

Wymiary 140mm średnica, 35mm głębokość (wliczając obudowę montażową), 95mm głębokość (wliczając uchwyt ścienny)

Waga 0.29 kg (0.64 lbs)

Zgodność EMC Europa: 2004/108/EC, Australia i Nowa Zelandia

ACU-200

Prąd wyjściowy napędu Max ciągły 15 Amp

Przyłącze sprzęgła Do 2.0 A ciagłych, wybór pomiędzy 12 /24 V

Połączenia Czujnik wychylenia steru, przełącznik uśpienia, zasilanie, silnik napędu, sprzęglo napędu, Uziemienie

Nominalne napięcie zasilania 12 lub 24 wolty DC

Zakres napięcia pracy 10.8 do 31.2 woltów DC

Pobór prądu (w trybie czuwania “standby”) główny zasilacz 300 mA (12/24 woltów DC)

Pobór prądu (w trybie czuwania “standby”) zasilanie SeaTalkng Brak zasilania do SeaTalkng

SeaTalkng LEN N/A

Wyjście mocy SeaTalkng 3 A przyt 12 V (fochrona bezpiecznika przy 3 A)

Oszacowanie wodoodporności Odporność na skroplenie

Wymiary Szer. x Wys. x Głęb. 285 mm x 211.5 mm x 64.5 mm

Waga 2.2kg

Jednostka kontrolna autopilota p70Rs

Napięcie nominalne (wolty DC) 12 wolt DC

Zakres napięcia (wolty DC) 9 – 16 woltów DC

Rozmiar ekranu 3.5″ TFT LCD 320 x 240 pikseli

Kolory 16 bitów kolor (64 tys. kolorów)

Jasność LCD 700 cd/min²

Pobór prądu 69 mA bez oświetlenia; 134 mA 100% iluminacja

Połączenia SeaTalkng (x2) i kompatybilne z SeaTalk1

Temperatury pracy -25ºC do +55ºC

Temperatura przechowywania -30ºC do +70ºC

Wilgotność względna 93% max

Wodoodporność IPX 6

Zgodność Europa 2004 /108 /EC Australia i Nowa Zelandia C-Tick, Level 2

Gratis czujnik położenia steru.

Czujnik wychylenia steru M81115 to precyzyjne i niezawodne urządzenie zaprojektowane specjalnie do monitorowania położenia steru na jachtach i łodziach motorowych.

Stan Bardzo dobry
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 7f7b63fa-bceb-4a97-8949-598757595e1b

Podobne wyszukiwania