O przedmiocie

Biznes. Zarządzanie firmą część 1 i 2. Wydawnictwo PWN, 2007 rok. Tom 1: 304 strony Tom 2: 246 stron

Tom I

Podstawy zarządzania projektem Budowanie skutecznego zespołu projektowego Współpraca ze sponsorem projektu i interesariuszami (stakeholders) Plan, harmonogram i budżet projektu Zarządzanie projektami Robert Buttrick

Integracja technologii z procesami biznesowymi (ERP) Donryn Dewar, Melanie Ellis Zarządzanie przez cele indywidualne (MIO) Richard Handscombe Prawdziwa jakość według gemba Masaaki Imai Korzyści z zastosowania strategii ustalania cen Michael de Kare-Silver Uleganie modom nowych koncepcji zarządzania Lucy Kellaway Systemy korporacyjne a sukces przedsiębiorstwa Leslie Kossoff Zarządzanie nieruchomościami Keith Alexander Jak stworzyć doskonałe miejsce pracy? Bill Jensen Organizacja produkcji bez strat Daniel Jones Od zarządzania kryzysowego do przywództwa w sytuacjach kryzysowych Jan Mitroff Systemy informatyczne przedsiębiorstwa Thomas Davenport Jak zachęcić wszystkich pracowników do zaangażowania w zmiany i przekształcenia? John Smythe

Współpraca na zasadach partnerstwa Chip R. Bell Podnoszenie poprzeczki: ustalanie skutecznych celów Matthew Budman Skuteczne wykorzystanie pomocy konsultantów ds. zarządzania Steve Markwell Jak wykorzystać lojalność klienta John Frazer-Robinson Benchmarking - analiza porównawcza Paul Spenley Uzależnianie wynagrodzeń od wydajności Peter Brown Zwiększanie wydajności pracy Marc J. Epstein, Priscilla S. Wisner Specjalista HR - strategiczny partner w organizacji Jerry Gilley, Ann Gilley Zrównoważona karta wyników (balanced scorecard) Robert S. Kapłan i David P. Norton Ustalanie celów dla firmy Allan A. Kennedy Nadzór korporacyjny Hugh Parker Kapitał intelektualny Thomas Stewart Opinia eksperta: Jim Kouzes Dorosnąć do przywództwa

Wprowadzanie internetowego sposobu myślenia w przedsiębiorstwie John Nirenberg Integracja nowych technologii z tradycyjną działalnością firmy David Stauffer Sieć biznesowa - bardziej dochodowa struktura Don Tapscott Opinia eksperta: Jeffrey Rayport Jak zdobyć lojalność i satysfakcję klienta? B2B - nowy standard operacyjny w twojej firmie Michael Cunningham W jaki sposób Internet wpłynął na rynek? Jeffrey Rayport Projektowanie strony internetowej firmy - jak uzyskać prawdziwą wartość? Gerry McGovern Błogi i biznes: wszystko, co należy wiedzieć Andy Wibbels Nowe standardy wydajności i produktywności w internetowym świecie PeterS. Cohan Wyzwania świata usług elektronicznych Chris Voss Wirtualna współpraca Stewart Clegg, Antoine Hermens i Salvador Porras Opinia eksperta: Howard Rheingold Wszechobecne komputery i telefonia komórkowa

Czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Jim „Gus” Gustafson Budowanie programu odpowiedzialności biznesu Giles Gibbons CSR: więcej niż PR - dążenie do osiągnięcia długofalowej przewagi konkurencyjnej John Surdyk Etyka biznesu Sue Newell Opinia eksperta: Derrick Bell Etyczne realizowanie ambicji biznesowych Opinia eksperta: Paul Hawken Realizacja zrównoważonego rozwoju w zgodzie z naturą

Program analizy porównawczej (benchmarking) Zalety i wady outsourcingu Planowanie antykryzysowe Efektywne zarządzanie zakupami Opracowanie systemu oceny wydajności Dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników: zarządzanie procesem Dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników: ocena ryzyka Określenie zasad współpracy pomiędzy usługodawcą i usługobiorcą (service level agreemenf) Wdrażanie skutecznego programu zmian Wdrażanie restrukturyzacji procesów biznesowych (businessprocess re-engineering) Zastosowanie „filozofii kaizen” Doskonała jakość: wykorzystanie systemu kompleksowego zarządzania jakością Kompleksowe zarządzanie jakością: ustalenie kolejności działań w strategii TQM Zastosowanie zrównoważonej karty wyników (balanced scorecard) Zarządzanie projektami Przygotowanie do prowadzenia biznesu za granicą Organizacja systemu zarządzania energią elektryczną Kontrola zapasów Podejmowanie działań na rzecz środowiska naturalnego Skuteczne korzystanie z usług doradczych w zakresie zarządzania

Tom II

Strategia w burzliwych czasach Costas Markides Opinia eksperta: Charles Handy Słonie i pchły Opinia eksperta: Paul Ormerod Fiasko i sukces Wartość dla klienta - ponadczasowa prawda biznesu Karl Albrecht Dlaczego fuzje zawodzą i jak temu zapobiec Susan Cartwright Wprowadzanie nowatorskiej strategii Oren Harari Jak osiągnąć sukces przez alians strategiczny? Peter Killing Opinia eksperta: Jean-Claude Larreche Po drugiej stronie strategii: potencjał oparty na rynku Outsourcing Ronan Mclvor Łańcuch dostaw Peter Day Budowanie tożsamości korporacyjnej Wally Olins Kiedy zmieniać strategie? Louis Patler Kto ma władzę, a kto musi się nią dzielić? Jonas Ridderstrdle Globalizacja a regionalne strategie biznesu Alan Rugman Nowe technologie w firmach „starej gospodarki” Adrian Slywotzky i David Morrison Wyzwania strategii korporacyjnej David R. Sadtler Jak dobrze pokierować akcją cięcia kosztów? John Wells Jak opracować strategię w dobie globalizacji? George Yip 2. Struktury - wymiar ludzki i globalny Budowanie dobrego zespołu Meredith Belbin Jak zatrzymać pracowników? Sharon Jordan-Evans i Beverly Kaye Firma zorientowana na klienta Richard Whiteley Poprawa wyników firmy dzięki starszym pracownikom Beverly Goldberg Sprawowanie kontroli w organizacjach niehierarchicznych Karin Klenke Zarządzanie w organizacji opartej na modelu 24/7 Thomas Koulopoulos Samozarządzające się zespoły: warunki sukcesu lub porażki Andrew Leigh i Michael Maynard Pracownicy bez lojalności: tworzenie więzi Perry Pascarella Od anonimowości do uczestnictwa w organizacji członkowskiej Jane Galloway Seiling Przezwyciężanie trudności w zarządzaniu wirtualną organizacją Jim Underwood Opinia eksperta: W. Brian Arthur Gra w samospełniające się oczekiwania Opinia eksperta: Francis Fukuyama Nieformalny system globalnego nadzoru Niedestrukcyjne reorganizowanie firmy Colin Price 3. Przywództwo - nowy paradygmat Inteligencja emocjonalna a przywództwo Rick Lash Opinia eksperta: Warren Bennis Cztery decydujące apekty przywództwa Opinia eksperta: Tom Brown Zarządzanie przed i po Druckerze Potrzeba kreowania liderów Don Blohowiak Myśl! - to konieczne! Mark Brown Lider versus menedżer Marcus Buckingham Przywództwo Sir Peter de la Billiere Opinia eksperta: Manfred Kets de Vries Analiza organizacji Nowoczesne przywództwo Kjell Nordstrom Opinia eksperta: Richard Boyatzis, Annie McKee i David Smith Inspirujące przywództwo Przywództwo w czasach zamętu Chris Turner Opinia eksperta: Barbara Cassani Osiągnąć sukces wbrew przeciwnościom Opinia eksperta: Matthew Gwyther Jak poprawić reputację menedżerów? Nowe wzorce światłego przywództwa Charles R. Day Jr. Przywództwo adaptacyjne metodą „case-in-point” Sharon Daloz Parks Opinia eksperta: Jim Collins Od dobrego do doskonałego menedżera Kobiety w biznesie - przebijanie szklanego sufitu Katherine Hammer Opinia eksperta: Henry Mintzberg Zarządzanie na „strategicznym safari”

Sukces partnerstwa w biznesie James Champy Proekologiczne zarządzanie John Elkington Osiąganie strategicznej perfekcji Mike Freedman Kształtowanie przedsiębiorczej postawy Rita Gunther McGrath i łan C. MacMillan Opinia eksperta: Michael Hammer Plan działania dla liderów nowej generacji Strategie naprawcze Sir John Harvey-Jones Kreowanie „błękitnych oceanów”rynku Chan Kin i Renee Mauborgne Skuteczne zarządzanie działalnością podstawową i poboczną Geoffrey A. Moore Jak sprostać wyzwaniom przyszłości? Bob Tyrrell Analiza konkurencji: od danych do rozpoznania Liam Fahey Szybko reaguj na zmiany lub giń! John Reh Planowanie na podstawie scenariuszy Gili Ringland Jak zapewnić firmie zrównoważony wzrost? Robert M. Tomasko Opinia eksperta: Mihaly Csikszentmihalyi Bycie uczciwym wobec siebie w biznesie Rozwijanie kreatywności w firmie Edward de Bono Opinia eksperta: Michael Gerber Co jest twoją obsesją?

Opinia eksperta: Stewart Brand Globalizacja a rzeczywiście długookresowa perspektywa Opinia eksperta: Margaret Wheatley Gdy zmiany wymykają się spod kontroli Zarządzanie nowymi produktami Robert G. Cooper i Scott J. Edgett Zarządzanie dynamicznymi zmianami Robert Heller Przewidywanie przyszłości - jak badać trendy? Matthias Horx Opinia eksperta: Eamonn Kelly Jak nadążyć za coraz szybszym tempem zmian w otoczeniu? Opinia eksperta: Clayton Christensen Przyszłość z perspektywy teorii zarządzania

<p class="MsoNormal"> 
Stan Bardzo dobry
Gatunek Marketing i zarządzanie
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 11286ffc-0954-4b76-940e-b6b44417fd9a

Podobne wyszukiwania

Marketing i zarządzanie Warszawa  
(12675)
Marketing i zarządzanie Lublin  
(1149)
Marketing i zarządzanie Kielce  
(623)
Marketing i zarządzanie Gliwice  
(444)
Marketing i zarządzanie Legionowo  
(377)
Marketing i zarządzanie Opole  
(316)
Marketing i zarządzanie Sosnowiec  
(300)
Marketing i zarządzanie Jelenia Góra  
(272)
Marketing i zarządzanie Ostrów Mazowiecka  
(225)
Marketing i zarządzanie Przemyśl  
(187)
Marketing i zarządzanie Zgierz  
(185)
Marketing i zarządzanie Kluczbork  
(177)
Marketing i zarządzanie Elbląg  
(175)
Marketing i zarządzanie Bochnia  
(172)
Marketing i zarządzanie Trzemeśnia  
(155)
Marketing i zarządzanie Puławy  
(154)
Marketing i zarządzanie Brwinów  
(129)
Marketing i zarządzanie Grodzisk Mazowiecki  
(117)
Marketing i zarządzanie Wolbórz  
(108)
Marketing i zarządzanie Józefów  
(107)
Marketing i zarządzanie Mysłowice  
(100)
Marketing i zarządzanie Braniewo  
(98)
Marketing i zarządzanie Mikołów  
(95)
Marketing i zarządzanie Stargard  
(94)
Marketing i zarządzanie Siemianowice Śląskie  
(94)
Marketing i zarządzanie Szczecinek  
(94)
Marketing i zarządzanie Będzin  
(86)
Marketing i zarządzanie Skierniewice  
(86)
Marketing i zarządzanie Ostrów Wielkopolski  
(79)
Marketing i zarządzanie Kamienica Szlachecka  
(75)
Marketing i zarządzanie Ełk  
(70)
Marketing i zarządzanie Opalenica  
(66)
Marketing i zarządzanie Jelcz-Laskowice  
(65)
Marketing i zarządzanie Głubczyce  
(64)
Marketing i zarządzanie Zamość  
(64)
Marketing i zarządzanie Krapkowice  
(60)
Marketing i zarządzanie Dębe Wielkie  
(58)
Marketing i zarządzanie Jarosław  
(57)
Marketing i zarządzanie Jawiszowice  
(57)
Marketing i zarządzanie Nowy Targ  
(56)
Marketing i zarządzanie Piasek  
(50)
Marketing i zarządzanie Sosnówka  
(49)
Marketing i zarządzanie Myślenice  
(44)
Marketing i zarządzanie Wadowice  
(40)
Marketing i zarządzanie Pustków  
(38)
Marketing i zarządzanie Dobczyce  
(37)
Marketing i zarządzanie Wołów  
(37)
Marketing i zarządzanie Borów  
(34)
Marketing i zarządzanie Żywiec  
(32)
Marketing i zarządzanie Krzemieniewo  
(31)
Marketing i zarządzanie Krokowa  
(31)
Marketing i zarządzanie Kostrzyn nad Odrą  
(30)
Marketing i zarządzanie Chełmno  
(29)
Marketing i zarządzanie Kłodzko  
(29)
Marketing i zarządzanie Sulęcin  
(27)
Marketing i zarządzanie Sierpc  
(27)
Marketing i zarządzanie Jabłonna  
(26)
Marketing i zarządzanie Skwierzyna  
(26)
Marketing i zarządzanie Libusza  
(25)
Marketing i zarządzanie Czaplinek  
(24)
Marketing i zarządzanie Tarnowo Podgórne  
(23)
Marketing i zarządzanie Wałcz  
(22)
Marketing i zarządzanie Plewiska  
(22)
Marketing i zarządzanie Celestynów  
(22)
Marketing i zarządzanie Konarzyny  
(21)
Marketing i zarządzanie Rosochate Kościelne  
(21)
Marketing i zarządzanie Chorzelów  
(20)
Marketing i zarządzanie Komorniki  
(20)
Marketing i zarządzanie Winnica  
(19)
Marketing i zarządzanie Stanowice  
(19)
Marketing i zarządzanie Kraszew  
(18)
Marketing i zarządzanie Kobyłka  
(18)
Marketing i zarządzanie Stary Sącz  
(17)
Marketing i zarządzanie Puńców  
(17)
Marketing i zarządzanie Huszlew  
(16)
Marketing i zarządzanie Tomaszowo  
(16)
Marketing i zarządzanie Wągrowiec  
(15)
Marketing i zarządzanie Jaktorów  
(15)
Marketing i zarządzanie Myszków  
(15)
Marketing i zarządzanie Łysomice  
(15)
Marketing i zarządzanie Iwiny  
(15)
Marketing i zarządzanie Krotoszyn  
(14)
Marketing i zarządzanie Zalasowa  
(14)
Marketing i zarządzanie Śniadowo  
(14)
Marketing i zarządzanie Łuków  
(14)
Marketing i zarządzanie Mogilany  
(14)
Marketing i zarządzanie Zręcin  
(14)
Marketing i zarządzanie Ostaszewo  
(14)
Marketing i zarządzanie Łochowo  
(14)
Marketing i zarządzanie Reńska Wieś  
(14)
Marketing i zarządzanie Miękinia  
(13)
Marketing i zarządzanie Dziećmorowice  
(13)
Marketing i zarządzanie Osielsko  
(13)
Marketing i zarządzanie Bolechowice  
(13)
Marketing i zarządzanie Ustroń  
(13)
Marketing i zarządzanie Pleśna  
(13)