O przedmiocie

Z przyjemnością donoszę, że według moich odczuć pojedynczy CAD-200 ma około 90% dynamiki bi-amp combo HCA-2200 i 1000. Nawet w przypadku materiału na żywo, takiego jak <em>Afterglow Live Sarah McLachlan</em>CD/DVD Cary dostarczył towar z głębokim, szczegółowym, uderzającym basem, bogatym naturalnym zakresem średnich tonów i szczegółowymi, ale gładkimi tonami wysokimi

Oto najlepsza część. Ten wzmacniacz jest tak czysty i naturalny, a jednocześnie bogaty i niemęczący, że jest naprawdę niebezpieczny. Pewnej nocy miałem dłuższą sesję odsłuchową i głośność stale rosła i rosła i rosła, ale brzmiała coraz lepiej i lepiej. Następnego dnia myślałem, że mogę mieć szum uszny. Na szczęście nie, ale od tego czasu zwracam znacznie większą uwagę na przyciski głośności.

Myślę, że chcę powiedzieć, że średnie tony są bogate, szczegółowe i naturalne, a góra jest superczysta, szczegółowa, ale na pewno nie jasna. Te cechy wydają się najbardziej widoczne w moich nagraniach Latin Jazz, szczególnie w przypadku timbalesów. Nie tylko można dostrzec szczegóły każdego uderzenia w bok timbalesów lub nieco inne uderzenia i stuknięcia w dzwonki lub pudło, ale można też wychwycić lekkie stuknięcie pomiędzy każdym zamierzonym uderzeniem, którego muzyk używa do utrzymania rytmu. Wszystkie te szczegóły są widoczne, ale nie za jasne, podczas gdy rogi nie są zbyt mosiężne, saksofon nie jest zbyt trzcinowy, a kongi i bongole mają dużo popu, tekstury i basu.

Muszę też powiedzieć, że wydaje się, że jest odpowiednia ilość powietrza, szerokości i głębokości sceny dźwiękowej. Nie jest to nic przesadzonego ani skompresowanego. Po prostu czyste i naturalne.

Wszystko, co przeczytałem w Internecie na temat tych wzmacniaczy, wskazuje, że są to prawdopodobnie najbardziej lampowe wzmacniacze piaskowe dostępne w rozsądnej cenie. Osobiście nie mam żadnego doświadczenia ze wzmacniaczami lampowymi i tylko minimalne doświadczenie z przedwzmacniaczami lampowymi. Jeśli CAD-200 ma być tym, czym lampy są z dynamiką i kontrolą basu nowoczesnych wzmacniaczy, to wszystko, co mogę powiedzieć, to że moje myśli o wielkim, cholernym wzmacniaczu lampowym zostały stłumione, ale spełnione.
Amerykańska marka CARY AUDIO DESIGN jest znana z produkcji sprzętu audio z najwyższych półek wytwarzanych zarówno w technologii lampowej jak i tranzystorowej.

Jest to wersja fabrycznie przystosowania na rynek europejski.

Potężna końcówka mocy stereo o wadze ok. 30 kg oryginalnie wyprodukowana na rynek europejski  o mocy 2 x  200 W przy 8 Ohm ( 350 W przy 4 Ohm) pracująca w klasie AB. Jest całkowicie zbalansowana – wejścia XLR jak i RCA.Prąd wyjściowy do 40 A.

Wysokoprądowa. Posiada potężne trafo o mocy 800 W oraz kondensatory filtrujące o pojemności 33 000uF na kanał . Zbudowana na najlepszych 50 MHz tranzystorach Sankena . Napędzi każde kolumny. Końcówka posiada małe sprężenie zwrotne co powoduje  brzmienie łączące barwę lampy i dynamikę mocnego tranzystora.

Wysoko oceniana przez użytkowników oraz pisma zajmujące się tematyka audio. Jako nowa kosztowała 4300 $.w USA jeszcze przed skokiem cen sprzetu audio.

Stan techniczny bardzo dobry. Bez ingerencji. Stan wizualny idealny.

Możliwa zamiana.

Stan Bardzo dobry
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: f98b1fe5-4bda-4d4f-802c-518577c613db

Podobne wyszukiwania