Środek oczyszczająco-ochronny do wszystkich układów zasilanych olejem napędowym, łącznie z silnikami common rail, wtryskiwaczami pompy i układami wtryskowymi pod wysokim napięciem ostatniej generacji.
Eliminuje powstającą w zbiorniku wodę i zapobiega jej powstawaniu, usuwa zanieczyszczenia, osady parafiny, glony, szlam i osad.
W układzie wtryskiwania odblokowuje, usuwa osad i smaruje pompy, wtryskiwacze, zawory ssące i wydech z całą komorą spalania.
Zapobiega spalaniu w komorze wstępnej oleju napędowego, drastycznie zmniejszając wydalanie czarnego dymu, eliminuje zjawisko „pukania”,
przywraca moc i reakcję silnika, ułatwia uruchomienie silnika, zapobiega uciążliwym drganiom.Środek dzięki swojemu specyficznemu składowi jest kompatybilny ze wszystkimi silnikami nowej generacji (common rail, multijet, wtryskiwacz pompy, itp.), także jeśli posiadają filtry cząsteczek stałych (FAP o DPF).
Nie zawiera nafty. Zgodny z normą UNI EN 590
Zalety: Zapobiega powstawaniu i usuwa do 3 litrów wody, która zbiera się w zbiorniku z powodu zjawiska skraplania. Eliminuje parafinę, rdzę i bakterie z całego obwodu. Zapobiega starzeniu się paliwa i usuwa kwasowość korozyjną z całego układu zasilania. Czyści i smaruje cały obwód zasilania. Odblokowuje pompę i wtryskiwacze. Optymalizuje wydajność silnika, zmniejszając wydalanie gazu z układu wydechowego.
Sposób użycia:
Dawkę o pojemności 300 ml należy wprowadzić do zbiornika, w którym znajduje się nie mniej niż 15 litrów paliwa lub do nowego filtru oleju napędowego, żeby uruchomić obwód. 300 ml płynu może być stosowana na zbiornik wypełniony paliwem od 15 do 55 litrów.
Polecam