O przedmiocie

GRA TOWARZYSKA DYLEMATY, REBEL

Potyczka moralnych dylematów

Nietypowa gra moralnych dylematów i trudnych wyborów. Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie tego, kto rozpocznie zabawę.


Jak grać

W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego zachęcamy! - dyskutować nad możliwymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję. Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości.


Cel gry:

Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale jej sekret polega na rozmowie - karty mają stanowić pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej poważne tematy.


Talia zielona, sugerowany wiek graczy: 12+
55 kart niezbyt ciężkich dylematów, którymi zagrasz w dowolnym towarzystwie. Dotykają tematów moralności, uczciwości, a także całkowicie abstrakcyjnych sytuacji, które zamotają w niejednej głowie…
Zły czarownik zamienia Cię w niedźwiedzia. Niedługo potem spotykasz w lesie swojego syna i musisz mu udowodnić, że jesteś inteligentną istotą. Czy:

  • Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, aby udawać jego ulubionego superbohatera?

  • Podnosisz go do góry, stojąc na skale, i mruczysz „Krąg życia” z „Króla Lwa”?


Talia pomarańczowa, sugerowany wiek graczy: 16+
55 kart dylematów podejmujących wiele różnorodnych tematów. Odpowiedzi Twoich znajomych z pewnością pozwolą Ci poznać ich jeszcze lepiej – dowiesz się co nieco o ich moralności, wierności i… podejściu do nowoczesnych technologii.
Właśnie wynaleziono Maszynę Snów. Masz szansę zajrzeć do snów swojej drugiej połówki, która ceni sobie prywatność. Czy:

  • Podglądasz sny swojej drugiej połówki?

  • Nie podglądasz ich?


Talia czerwona, sugerowany wiek graczy: 18+
55 kart dylematów o śmierci, seksie i prawdziwym zaufaniu. Szalone tematy, abstrakcyjne problemy i trudne zagadnienia moralne. Pozostaną w waszej pamięci na długo...
Jesteś argentyńskim górnikiem, który wraz ze swoją kozą został uwięziony pod ziemią. Po 2 dniach w końcu pojawia się ekipa ratunkowa, której działania transmitowane są na żywo. Czy:

  • Wychodzisz i ********* kozę na ************, ale dzięki magii telewizji, wszyscy pomyślą, że ** ********?

  • Wychodzisz na zewnątrz sam? Koza zabierze Waszą tajemnicę do grobu...

*GRA ODPAKOWANA Z FOLII NIGDY NIE UŻYWANA

Stan Bardzo dobry
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: f716e4b6-3a80-44aa-b4e9-67fe7c4b3448

Podobne wyszukiwania