Gra w klasy to świetna zabawa połączona z nauką oraz ćwiczeniami fizycznymi. Zajmowanie pól w odpowiedniej kolejności uczy cyferek, a wykonywanie skoków ćwiczy równowagę i kondycję.
Dzięki elektronicznej macie gra w klasy zostanie odmieniona. Składa się z 10 niezwykłych pól, a każde z nich jest inne, znajduje się na nim inne zwierzątko i wydaje inny dźwięk, co sprawia, że gra jest ciekawa i wesoła. Dziecko może skakać słuchając zabawnych dźwięków aktywujących się na każdym polu i bawić się wybierając jeden z dwóch możliwych trybów zabawy. Tryb dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka.
Tryb 1 - Zabawa w klasy - Rzuć monetą na matę i skacz, aby ją podnieść, słuchając i rozpoznając przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt!
Tryb 2 - Fitness - Rzuć kostką i sprawdź, które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać!
Kostka, dołączona do maty, składa się z 9 różnych ścianek. Każda z nich to propozycja ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek! Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję i daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę.
Wymiary maty: 150 cm długości, grubość ok 1 cm, szerokość 40 cm. Po zwinięciu zajmuje niewiele miejsca.
Baterie: 3xAA 1,5V (nie są dołączone).
Zabawka przeznaczona dla dzieci od 2 do 5 lat.
Chicco Fit&Fun to linia zabawek zachęcających dziecko do ruchu. Rozwój dziecka, a szczególnie jego zdolności motorycznych, jest w bardzo dużym stopniu stymulowany przez otoczenie. Dlatego tak ważne jest, by zabawki, którymi dziecko się bawi zachęcały do ruchu, poprawiania motoryki, uczyły zdrowej rywalizacji i cierpliwości. Każda z dostępnych z serii Fit&Fun zabawek wspiera w różnym stopniu następujące umiejętności: motorykę, koordynację, równowagę i precyzję. Chicco Fit&Fun bawi i rozwija.
Informacje techniczne
Wymiary: 150.00 x 40.00 x 1.00 cm
Wymiary opakowania: 45.00 x 10.00 x 30.00 cm
Baterie typ: 3 x AA Stilo (1,5V/Alc LR06)