Historia pojazdu
Sprawdź przed zakupem: historię wypadków, przebiegi pojazdu, pochodzenie.
Finansowanie
Szukasz finansowania w dobrej cenie dla tego pojazdu? Porównaj oferty różnych firm.

Opis i cechy

-AXX Stage3 CompSport 350hp/450nm

-big brake przód 375 6 tłoczków, tył 310 r32 + 4 tłoczki z Porsche

- front ed30, tył unikatowa dokładka bodycustoms.pro chyba jedyna w PL

- koła Arceo Marceille 19" 8,5J ET35 5x112 Glossy Titan + opony Nokian Powerproof

225/35 R19 88Y zakupione w Marcu 2023.

-Przebieg 188 000

Wnętrze:

-radio rcd300 zmienione na 2din rcd330g+

-dodatkowe dekory "GTI" na rączkach foteli

-dołożone aluminiowe łopatki zmiany biegów

-włącznik świateł i przełączniki szyb, lusterek, wlewu paliwa z Mk6

-plastikowe dekory pomalowane w black piano

-oświetlenie wnętrza wymienione na led

-akumulator przeniesiony do bagażnika (wymuszone przez wydajniejszy dolot z TTS/R36)

Zmiany wizualne:

-dokładka przód wymieniona na edition30 pomalowana w kolor nadwozia a dół w "nardogrey" z palety Audi

-progi polakierowane w kolor nadwozia

-dołożony dyfuzor od firmy bodycustoms.pro z Rosji (chyba jedyny w Polsce) polakierowany odpowiednio w kolor nadwozia oraz dół w nardo

-końcówki z polerowanej stali kwasoodpornej o średnicy 114mm

-zawieszenie gwintowane FK ak Street o bardzo dużym stopniu regulacji

-rolka nadkoli przodu oraz tyłu

-usunięta wycieraczka tylnej szyby zastąpiona szklaną zaślepką

-lampy tył zmienione na "wiśnie" z edition30/r32

-emblematy tył usunięte a przód polakierowane w black piano

-dodatkowa lotka klapy na wzór rs3 od firmy bodycustoms.pro

-zmiana lamp ze zwykłych na xenon

-gładki grill (usunięte miejsce na tablicę rejestracyjną)

Mody mechaniczne:

Golf został nieco "dokoksowany" u tunera Dominika właściciela D.M. Motors współpracującego z firmą Compsport. Przy okazji został wyczyszczony nagar, zmienione świece na zimniejsze oraz wyeliminowane wszystkie niedociągnięcia które mogłyby mieć niekorzystny wpływ na finalny wynik. Ogarnięcie sterowników ECU i TCU zaowocowało przyzwoitym przyrostem mocy z seryjnych 200KM/280NM na 350KM i 450NM

Elementy które zostały wymienione i dzięki ktorym udało się otrzymać powyższy wynik to między innymi:

-3 calowy przelotowy wydech od samego turbo do końca ze sterowaną elektronicznie przepustnicą z koncówkami jak wyżej wspomiałem o średnicy 114mm )

-centralnie umieszczony aluminiowy intercooler z Audi S3 8P o większej wydajności

-turbo z Golfa Mk6R K04-064 wraz ze wszystkimi przewodami i rurami potrzebnymi do konwersji na styl oem+

-wydajniejsze wtryskiwacze S3 8P

-zawór paliwa RS4 B7

-wydajniejszy wkład pompy wysokiego ciśnienia HPFP VisMotorsport

-układ dolotowy o większej średnicy 3' z Audi TTS, przepływka 3' + wydajniejszy filtr z obudową z Passata R36

-przód: tarcze 375mm z aluminiowym dzwonem (dosyć lekkie jak na swój rozmiar), fabrycznie nowe zaciski Akebono + stalowy oplot w kolorze fluo

-tył: wentylowane tarcze 310mm z Golfa Mk6R, cztero tłoczkowe zaciski Brembo z Porsche Cayenne + ori zaciski ręcznego z Golfa Mk6R + stalowy oplot.

Do roboty: podsufitka lekko wisi,lekko uszkodzony fotel kierowcy od str wsiadania(klasyk przy tych siedzeniach)

CENA 40K do lekkiej legocjacji NA MIEJSCU

Stan Używany
Rok produkcji 2005
Przebieg 188000 km
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: ae353a3f-a769-40b0-86c6-4d320d8d8d10

Podobne wyszukiwania