O przedmiocie

Zima roku 453: Hunowie władają połową ówcześnie znanego świata. Wielki Chan, władca Hunów, mając swoje najlepsze lata za sobą, musi wyznaczyć swojego następcę. Wielu marzy o tym, aby zająć jego miejsce. Wybór padnie na najodważniejszego i najchwalebniejszego z generałów. Czy zrobisz wszystko, aby zostać nowym władcą Hunów? Pamiętaj, że nie tylko ty walczysz o tytuł Wielkiego Khana, będziesz musiał udowodnić swoją wartość!

W każdej turze rozgrywki musisz wybrać pomiędzy kartami, które dają wyjątkowe zdolności lub efekty, a dobrami, którymi wypełniasz swoje wozy. W grze jest dostępne 5 rodzajów kart: Najazdy, Wyposażenie, Najemnicy, Klątwy oraz Skarby, a także kosteczki Dóbr w tych samych kolorach co karty. Każdy gracz rozpoczyna grę z dwoma Wozami, które wymagają określonych kolorów towarów, aby je wypełnić. Na początku rundy pierwszy gracz rzuca kostkami w pięciu kolorach. Następnie wybiera jedną nich i bierze kostki lub karty w danym kolorze. Zależnie od tego, co wypadnie na kostkach (1-3) gracz dobiera taką samą ilość Dóbr (kosteczek) lub kart w odpowiednim kolorze. W wypadku kart gracz bierze np. 3 karty, sprawdza je, po czym odkłada 2, zostawiając przed sobą tylko 1 kartę. Różne karty dają różne efekty. Wyposażenie daje różne premie w trakcie gry, najazd ma jednorazowy efekt, skarby dają dodatkowe punkty na koniec gry (jeżeli spełnisz odpowiedni warunek), najemnicy dają stałe efekty (jeżeli podzieli się z nimi swoimi skradzionymi dobrami), a klątwy pogrążą przeciwników. Samymi Dobrami wypełniasz swoje Wozy, ale możesz także układać je na swoich Najemnikach czy Klątwach (aby pozbyć się rzuconej na nas klątwy). Wypełniony Wóz zamieniasz na nowy. Każdy gracz bierze po kolei kostki i wybiera karty lub dobra aż do momentu, kiedy się skończą kostki. Następnie kolejny gracz w kolejności rzuca kośćmi.

Kiedy kosteczki w jednym kolorze (Dobra) lub karty się skończą - kończy się również gra. Gracze punktują za wykonane najazdy, zdobyte skarby, opłaconych najemników i dostarczone dobra. Kto zdobędzie najwięcej punktów - wygrywa, zostając nowym władcą Hunów! Zawartość:
- 4 Karty pomocy
- 12 Kart Wyposażenia
- 12 Kart Najazdu
- 12 Kart Najemników
- 12 Kart Klątwy 12 Kart Skarbów
- 4 Planszetki graczy
- 32 Karty Wozów
- 5 Kostek d3 w kolorze niebieskim, zielonym, żółtym, czarnym i czerwonym
- 120 Kosteczek Dóbr w kolorze niebieskim, zielonym, żółtym, czarnym i czerwonym
- Token pierwszego gracza
- Instrukcja

Wiek: 14+
Ilość graczy: 2-4 Czas: 45 min

nowy, zafoliowany produkt

odpowiedzialność z rękojmi została wyłaczona

Stan Nowy
Producent Funiverse
Stan opakowania oryginalne
Marka Funiverse
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 45dfe524-1cc3-496e-b2c4-e16de259c3db

Podobne wyszukiwania

Strategiczne i wojenne Warszawa  
(282)
Strategiczne i wojenne Wrocław  
(147)
Strategiczne i wojenne Kraków  
(101)
Strategiczne i wojenne Łódź  
(77)
Strategiczne i wojenne Poznań  
(75)
Strategiczne i wojenne Gdańsk  
(69)
Strategiczne i wojenne Lublin  
(56)
Strategiczne i wojenne Sławin  
(45)
Strategiczne i wojenne Bartoszyce  
(36)
Strategiczne i wojenne Dąbrowa Górnicza  
(31)
Strategiczne i wojenne Szczecin  
(23)
Strategiczne i wojenne Sieroszewice  
(23)
Strategiczne i wojenne Białystok  
(22)
Strategiczne i wojenne Prudnik  
(20)
Strategiczne i wojenne Tarnów  
(18)
Strategiczne i wojenne Nowy Targ  
(18)
Strategiczne i wojenne Katowice  
(17)
Strategiczne i wojenne Bydgoszcz  
(16)
Strategiczne i wojenne Tychy  
(16)
Strategiczne i wojenne Opole  
(15)
Strategiczne i wojenne Gdynia  
(13)
Strategiczne i wojenne Rzeszów  
(12)
Strategiczne i wojenne Olsztyn  
(11)
Strategiczne i wojenne Koszalin  
(10)
Strategiczne i wojenne Sosnowiec  
(9)
Strategiczne i wojenne Miastko  
(9)
Strategiczne i wojenne Grudziądz  
(8)
Strategiczne i wojenne Kielce  
(8)
Strategiczne i wojenne Ruda Śląska  
(8)
Strategiczne i wojenne Toruń  
(8)
Strategiczne i wojenne Ostrów Wielkopolski  
(8)
Strategiczne i wojenne Piła  
(7)
Strategiczne i wojenne Płock  
(7)
Strategiczne i wojenne Rumia  
(6)
Strategiczne i wojenne Kamyk  
(5)
Strategiczne i wojenne Częstochowa  
(5)
Strategiczne i wojenne Łapy  
(5)
Strategiczne i wojenne Skołyszyn  
(5)
Strategiczne i wojenne Kaliska  
(5)
Strategiczne i wojenne Grodzisk Mazowiecki  
(5)
Strategiczne i wojenne Swarzędz  
(5)
Strategiczne i wojenne Siedlce  
(4)
Strategiczne i wojenne Sokołów Podlaski  
(4)
Strategiczne i wojenne Józefów  
(4)
Strategiczne i wojenne Ostrołęka  
(4)
Strategiczne i wojenne Gorlice  
(4)
Strategiczne i wojenne Radom  
(4)
Strategiczne i wojenne Wadowice  
(4)
Strategiczne i wojenne Limanowa  
(4)
Strategiczne i wojenne Węgrów  
(4)
Strategiczne i wojenne Chorzów  
(4)
Strategiczne i wojenne Reda  
(4)
Strategiczne i wojenne Pszczyna  
(4)
Strategiczne i wojenne Bytom  
(4)
Strategiczne i wojenne Święciechowa  
(4)
Strategiczne i wojenne Komorów  
(4)
Strategiczne i wojenne Warszowice  
(4)
Strategiczne i wojenne Jaworzno  
(4)
Strategiczne i wojenne Aleksandrowice  
(4)
Strategiczne i wojenne Będzin  
(4)
Strategiczne i wojenne Wara  
(4)