O przedmiocie

ZESTAW DO SAMODZIELNEGO MONTAZU

To jest zestaw śmigłowca Align T-REX 450L
Dominator 6S Super Combo, w tym kontroler MicroBeast Plus Flybarless. Niesamowity T-Rex 450 jest helikopterem wyznaczającym trendy od czasu jego wprowadzenia. W rzeczywistości jest duża szansa, że ​​każdy entuzjasta od dawna prawdopodobnie posiadał przynajmniej jeden! Teraz ewolucja T-Rex 450 trwa, z jeszcze bardziej innowacyjnymi funkcjami projektowymi, znanymi jako T-Rex 450L Dominator. Jest to idealny model dla pilotów na każdym poziomie zaawansowania.

T-Rex 450L eliminuje wrażenie, jakie ludzie mają na T-Rex 450. Dzięki technologii integracji materiału zastosowanej w konstrukcji ramy bocznej i posiada funkcje znane wcześniej tylko w większych modelach, takie jak szyny montażowe akumulatora, silnik montowany od góry, łożysko główne typu 700E DFC blok ze zintegrowanymi mocowaniami serwa, 450L ma uderzające podobieństwo do większych modeli klasy konkursowej. Płyty wzmacniające ramę nie tylko poprawiają ogólną sztywność i odporność na skręcanie helikoptera, piękne anodowanie na czerwono zapewnia również bardzo przyjemną estetykę. Ponadto T-Rex 450L sprytnie rozwija podstawowe koncepcje projektów T-Rex 450 Pro, kontynuując dziedzictwo doskonałości projektowej.

450L jest wyposażony w zespół głowicy flybarless DFC, co zapewnia jeszcze lepszą stabilność lotu. Silnik 460MX (1800kv) jest zoptymalizowany pod kątem napięcia 6S i został stworzony specjalnie dla T-Rex 450L DOMINATOR. W połączeniu z bezszczotkowym kontrolerem prędkości RCE-BL45X silnik ma doskonałą wydajność, wysoką moc wyjściową, ekstremalny moment obrotowy oraz niski prąd i niską temperaturę.

Dzięki najnowocześniejszym koncepcjom projektowym i najwyższej jakości elektronice, T-Rex 450L Dominator przewyższa tradycyjne osiągi lotu dzięki wyższej stabilności, ekstremalnej mocy, doskonałemu wyczuciu kontroli, zachowując jednocześnie wygodę maszyny o mniejszych rozmiarach.

MicroBeast Plus Flybarless Controller
MicroBeast Plus jest oparty na popularnym MicroBeast i jest liderem nowej generacji bezobsługowej rewolucji BeastX. Czujniki MEMS najnowszej generacji mierzą ruch obrotowy samolotu z niespotykaną dotąd precyzją i przesyłają dane cyfrowo w czasie rzeczywistym do systemu sterowania. Czujniki te są niewrażliwe na typowe drgania modelu śmigłowca. Obudowa wykonana z kompozytowego tworzywa sztucznego utrzymuje wagę MicroBeast PLUS rewelacyjnie niską.

Cechy:
Wyposażony w zespół głowicy flybarless DFC, o wyjątkowo niskim CG, aby zminimalizować opór wiatru, zapewniając jednocześnie bardziej bezpośrednie wyczucie kontroli. Ponadto w standardzie zastosowano blok głowicy wirnika głównego i konstrukcję wrzeciona.
Boczne płyty ramy z włókna węglowego wykorzystują technologię integracji materiałów kompozytowych, ze zintegrowanymi szynami montażowymi akumulatora. Sprytne wykorzystanie otwartych przestrzeni w ramie daje w efekcie konstrukcję, która jest zarówno sztywna, jak i estetyczna. Ponadto T-Rex 450L sprytnie rozwija podstawowe koncepcje projektów T-Rex 450Pro, kontynuując dziedzictwo dojrzałego projektu doskonałości.
Zaprojektowany z bezpośrednim sterowaniem serwomechanizmu CCPM i jednoczęściowym blokiem łożyska głównego ze zintegrowanymi mocowaniami serwomechanizmu podobnymi do T-Rex 700E DFC, dla uproszczonej instalacji serwomechanizmu i czystej estetyki.
Dołączony silnik 460MX (1800KV) jest dostosowany do napięcia 6S i T-Rex 450L DOMINATOR, oferujący doskonałą wydajność, wysoką moc wyjściową, ekstremalny moment obrotowy i niski prąd, niską temperaturę.
Zawiera elektroniczny regulator prędkości RCE-BL45X, obsługujący liposy 2S-6S, z przełączanym BEC ze zmienną regulacją napięcia w zakresie 5V-6V.
Dodano płyty wzmacniające ramę, aby skutecznie zwiększyć sztywność ramy i zwiększyć odporność na skręcanie. Klasyczne czerwone anodowanie zwiększa ogólną estetykę helikoptera.
Płyta montażowa akumulatora z blokadą akumulatora wraz ze zintegrowanymi szynami montażowymi w ramach bocznych, aby uprościć instalację akumulatora, jednocześnie go chroniąc.
Prowadnica przeciwobrotowa z wbudowanym materiałem przeciwzużyciowym, skutecznie minimalizuje zużycie między długą kulką tarczy skośnej a prowadnicą.
Pionowe mocowanie serwomechanizmu steru dla bliższego środka ciężkości, zwiększając sportowy charakter lotów 3D.
Dodano konstrukcję mostka podporowego wysięgnika, aby zwiększyć sztywność całego zespołu wysięgnika/podpory.
Ogon jest wykonany z konkurencyjnego materiału przy użyciu specjalnej wbudowanej technologii węglowej, która zapewnia zwiększoną wytrzymałość strukturalną i doskonałą widoczność.
Uchwyty łopatki ogonowej z łożyskiem oporowym znacznie zwiększają precyzję steru i skuteczność blokowania ogona, jednocześnie zwiększając żywotność łożysk.
Dwupunktowy zespół sterowania ogonem dla ogona bez slopów, poprawiający rozdzielczość steru i precyzję sterowania.
Specyfikacja:
Długość: 705mm
Wysokość: 205mm
Szerokość: 110mm
Długość głównego ostrza: 360mm
Średnica głównego wirnika: 804mm
Średnica wirnika ogonowego : 171mm Zębatka
napędu silnika: 11T Zębatka
napędu głównego: 121T
Autorotacja Zębatka napędu ogona: 106T Zębatka
napędu ogona: 25T
Przełożenie napędu : 1:11:4.24
Waga (bez systemu zasilania): 730g

Zawiera:
Zestaw T-REX 450L DOMINATOR
(1) System MicroBeast Plus Flybarless
(1) 360 ostrzy z włókna węglowego
(1) RCE-BL45X 45A bezszczotkowy ESC
(1) Silnik bezszczotkowy 460MX (1800kv)
(3) Serwo cyfrowe DS450
(1) Serwo cyfrowe DS455
Potrzebne do ukończenia:
Nadajnik (6 kanałów lub więcej, system helikopterowy)
Odbiornik (6-kanałowy lub więcej)
Wskaźnik skoku lub cyfrowy wskaźnik skoku
Akumulator 6S LiPo 1100 mAh-1400 mAh
Kompatybilna ładowarka baterii

Stan Nowy
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 465bf2a1-ecff-4d98-a02a-810fe6c2a27b

Podobne wyszukiwania