O przedmiocie

Witam

Posiadam na sprzedaż nową niezmotoryzowaną dwusilnikową przepustnicę statków powietrznych z rodziny Airbus dla obecnie dostępnych na runku symulatorów lotu.

Przepustnica pozwala odzwierciedlić w symulatorze lotu następujące stany analogowe:

- płynną nastawą ciągu silnika nr 1

- płynną nastawą ciągu silnika nr 2

- płynną nastawą położenia klap (0, 1, 2, 3, 3F)

- płynną nastawą hamulca aerodynamicznego

Ponadto przepustnica zawiera następujące binarne przyciski i przełączniki które można dowolnie konfigurować:

- wyłączenie utrzymywania automatycznego ciągu (przycisk dźwigni ciągu silnika nr 1 / lewa strona przepustnicy)

- wyłączenie autopilota (przycisk dźwigni ciągu silnika nr 2 / prawa strona przepustnicy)

- przełącznik trybu pracy silnika: pozycja CRANK

- przełącznik trybu pracy silnika: pozycja NORM

- przełącznik trybu pracy silnika: pozycja IGN START

- przełącznik uruchomienia silnika nr 1 (ON / OFF)

- przełącznik uruchomienia silnika nr 2 (ON / OFF)

- przełącznik za zbrojenia automatycznego hamulca aerodynamicznego

- przełącznik hamulca postojowego

- wytrymowania steru wysokości – dziób w górę  (za pomocą kół trymu)

- wytrymowania steru wysokości – dziób w dół (za pomocą kół trymu)

Wyżej wymienione funkcje są przykładem. Przepustnica TH3233 umożliwia przypisanie dowolnej funkcji zawartej w symulatorze lotu do danego przycisku / przełącznika.

Przepustnica TH3233 została wykonana z wykorzystaniem druku 3D.

Wszystkie elementy ruchome ciągu przepustnicy silnika 1 i 2, klap, hamulca powietrznego, kół trymera oraz elementów konstrukcyjnych zostały wykonane z użyciem łożysk kulowych dwustronnie zamkniętych. Główne przełączniki to EATON.

Dźwignie ciągu posiadają mechanizm blokujący przepustnicę w określonym położeniu takich jak:

- IDLE

- CLIMB

- FLEX

- TO GA

Ponadto dźwignie ciągu silników wyposażono w mechanizm blokujący przedstawienie w pozycje ciągu wstecznego (max rewers) – wymagana jest ingerencja zwolnienia zapadki przez operatora aby przestawić dźwignie ciągu silnika nr 1 i nr 2 w pozycje rewersu.

Lewe i prawe koło trymu jest ze sobą sprzężone, z możliwością przypisania sygnałów w zależności od ruchu (przód / tył)

Dźwignie klap wyposażono w mechanizm blokujący przed niekontrolowanym przełączeniem pozycji.

Dla uzyskania stabilności spód przepustnicy TH3233 wyposażono w gumowe nóżki.

Przepustnica TH3233 zawiera sygnalizacje położenia przełącznika hamulca postojowego (fizyczny sygnał z pozycji przełącznika hamulca postojowego)

Po podłączeniu do komputera przepustnicy TH3233 system wykrywa urządzenie wskazujące / Joystick. Nie ma potrzeby instalowania żadnych sterowników.

Podłącz / Skonfiguruj w symulatorze lotu / Graj

Instrukcja zawiera szczegółowy opis budowy, funkcji oraz programowania urządzenia. Ponadto w instrukcji znajdują się przykładowe konfiguracje dla następujących statków powietrznych:

- FlyByWire A320

- FENIX A320

- HeadWind 330

Konfiguracje sporządzono z na podstawie symulatorów MFS2020 oraz MSF2024

Przepustnica Peccet Throttle TH3233:

- waga: 2,7 kg

- wymiary: 200 x 410 x 230mm (szer x dł x wys )<p

- długość kabla USB: 1,5m

- zasilanie: port komputerowy USB

- napięcie: 5V DC

- pobór prądu: max 20mA

- materiały: PLA, metal, el. półprzewodnikowe, el. elektroniczne

Wymagania

- system operacyjny Windows 10 lub Windows 11 (X32 lub X64)

- port USB

Zawartość

- dwusilnikową przepustnicę TH3233 w raz z kablem (dł. kabla ok 1,5m)

- instrukcję obsługi 

W razie pytań proszę pisać na poniższy email.

Producent: Peccet Simulation

peccet_simulation@poczta.onet.pl 

Tel. 505 044 518 (gdy nie mogę odebrać proszę o SMS)

Stan Nowy
Producent bez marki
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 3 kg
Model TH3233
Informacje o bezpieczeństwie CE
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 0a5f111a-4404-4b6a-8b3a-2290fec65048

Podobne wyszukiwania