Witam
Posiadam na sprzedaż nową niezmotoryzowaną dwusilnikową przepustnicę statków powietrznych z rodziny Airbus dla obecnie dostępnych na runku symulatorów lotu.
Przepustnica pozwala odzwierciedlić w symulatorze lotu następujące stany analogowe:
- płynną nastawą ciągu silnika nr 1
- płynną nastawą ciągu silnika nr 2
- płynną nastawą położenia klap (0, 1, 2, 3, 3F)
- płynną nastawą hamulca aerodynamicznego
Ponadto przepustnica zawiera następujące binarne przyciski i przełączniki które można dowolnie konfigurować:
- wyłączenie utrzymywania automatycznego ciągu (przycisk dźwigni ciągu silnika nr 1 / lewa strona przepustnicy)
- wyłączenie autopilota (przycisk dźwigni ciągu silnika nr 2 / prawa strona przepustnicy)
- przełącznik trybu pracy silnika: pozycja CRANK
- przełącznik trybu pracy silnika: pozycja NORM
- przełącznik trybu pracy silnika: pozycja IGN START
- przełącznik uruchomienia silnika nr 1 (ON / OFF)
- przełącznik uruchomienia silnika nr 2 (ON / OFF)
- przełącznik za zbrojenia automatycznego hamulca aerodynamicznego
- przełącznik hamulca postojowego
- wytrymowania steru wysokości – dziób w górę (za pomocą kół trymu)
- wytrymowania steru wysokości – dziób w dół (za pomocą kół trymu)
Wyżej wymienione funkcje są przykładem. Przepustnica TH3233 umożliwia przypisanie dowolnej funkcji zawartej w symulatorze lotu do danego przycisku / przełącznika.
Przepustnica TH3233 została wykonana z wykorzystaniem druku 3D.
Wszystkie elementy ruchome ciągu przepustnicy silnika 1 i 2, klap, hamulca powietrznego, kół trymera oraz elementów konstrukcyjnych zostały wykonane z użyciem łożysk kulowych dwustronnie zamkniętych. Główne przełączniki to EATON.
Dźwignie ciągu posiadają mechanizm blokujący przepustnicę w określonym położeniu takich jak:
- IDLE
- CLIMB
- FLEX
- TO GA
Ponadto dźwignie ciągu silników wyposażono w mechanizm blokujący przedstawienie w pozycje ciągu wstecznego (max rewers) – wymagana jest ingerencja zwolnienia zapadki przez operatora aby przestawić dźwignie ciągu silnika nr 1 i nr 2 w pozycje rewersu.
Lewe i prawe koło trymu jest ze sobą sprzężone, z możliwością przypisania sygnałów w zależności od ruchu (przód / tył)
Dźwignie klap wyposażono w mechanizm blokujący przed niekontrolowanym przełączeniem pozycji.
Dla uzyskania stabilności spód przepustnicy TH3233 wyposażono w gumowe nóżki.
Przepustnica TH3233 zawiera sygnalizacje położenia przełącznika hamulca postojowego (fizyczny sygnał z pozycji przełącznika hamulca postojowego)
Po podłączeniu do komputera przepustnicy TH3233 system wykrywa urządzenie wskazujące / Joystick. Nie ma potrzeby instalowania żadnych sterowników.
Podłącz / Skonfiguruj w symulatorze lotu / Graj
Instrukcja zawiera szczegółowy opis budowy, funkcji oraz programowania urządzenia. Ponadto w instrukcji znajdują się przykładowe konfiguracje dla następujących statków powietrznych:
- FlyByWire A320
- FENIX A320
- HeadWind 330
Konfiguracje sporządzono z na podstawie symulatorów MFS2020 oraz MSF2024
Przepustnica Peccet Throttle TH3233:
- waga: 2,7 kg
- wymiary: 200 x 410 x 230mm (szer x dł x wys )<p
- długość kabla USB: 1,5m
- zasilanie: port komputerowy USB
- napięcie: 5V DC
- pobór prądu: max 20mA
- materiały: PLA, metal, el. półprzewodnikowe, el. elektroniczne
Wymagania
- system operacyjny Windows 10 lub Windows 11 (X32 lub X64)
- port USB
Zawartość
- dwusilnikową przepustnicę TH3233 w raz z kablem (dł. kabla ok 1,5m)
- instrukcję obsługi
W razie pytań proszę pisać na poniższy email.
Producent: Peccet Simulation
peccet_simulation@poczta.onet.pl
Tel. 505 044 518 (gdy nie mogę odebrać proszę o SMS)