O przedmiocie

Łódź aluminiowa Viking 460V versja 7
długość kadłuba [m] 4,6
szerokość kadłuba [m] 2,02
masa łodzi bez silnika [kg] 270
masa łodzi z silnikiem [kg] 335
masa łodzi całkowicie załadowanej [kg] 865/965
maksymalna wysokość nad wodnicą [m] 1,33
załoga max [osoby] 5/6
kolumna silnika [mm] L-508
silnik przyczepny [kW] 45
maksymalna masa silnika [kg] 110
typ napędu głównego - mechaniczny
kategoria projektowa - C/D
Viking 460 V ma jedynie 25 cm zanurzenia. Stabilność początkowa i całkowita jest nie do pobicia przez inne jednostki w tej kategorii. Całkowicie płaska podłoga kokpitu usadowiona jest na solidnej konstrukcji wręgowej co pozwala na dowolną adaptację tej jednostki do różnych zadań i celów. Dzięki dość dużej szerokości łodzi, możemy dowolnie konfigurować ustawienie siedzisk czy też konsoli sterowniczej w w osi wzdłużnej łodzi nie naruszając jej stabilności. Podłoga w całości jest wykonana z aluminiowej blachy ryflowanej, która zabezpiecza przed poślizgnięciem się. Bardzo wysokie burty, możliwości adaptacyjne, płaska podłoga oraz przestronność kokpitu stawiają tę jednostkę na pierwszym miejscu w swojej klasie. Świetna łódź zarówno dla służb, jak i wędkarzy.

Silnik
SUZUKI DF62
Kompaktowa konstrukcja
Inżynierowie Suzuki słyną z najbardziej kompaktowych czterosuwowych silników zaburtowych w swoich klasach. Silnik DF60 został zaprojektowany od podstaw w oparciu o wiedzę i osiągnięcia technologiczne minionej dekady. Zmienione zostały zarówno koncepcja, jak i wygląd każdej części i komponentu – wszystko to, aby stworzyć jeszcze lżejszą i bardziej zwartą konstrukcję.

Lean Burn Control System
Aby wykorzystać każdą kroplę paliwa do maksimum, Inżynierowie Suzuki opracowali i wprowadzili w DF60A układ Lean Burn Control, który umożliwia spalanie uboższych mieszanek paliwowo-powietrznych. Układ zarządza stosunkiem paliwa do powietrza w mieszance, przewidując zapotrzebowanie silnika na podstawie warunków jego eksploatacji. Korzyści wynikające z działania układu są odczuwalne w szerokim zakresie pracy, zapewniając znaczące obniżenie zużycia paliwa zarówno przy niskich jak i wysokich prędkościach.

Tilt Limit System
Aby zabezpieczyć łódź i silnik przed uszkodzeniami, które mogą wyniknąć wskutek nadmiernego wychylenia jednostki, DF60A został wyposażony w układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt. Układ ten posiada bezstopniowy czujnik kąta odchylenia, który pełni rolę ogranicznika odchylenia i czujnika trymu, a także umożliwia zamocowanie silnika na większości łodzi.

Efektywniejsza praca, mniejsza emisja zanieczyszczeń
W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Płynniejszy i szybszy rozruch zwiększa wydajność procesu spalania i obniża zużycie paliwa.

Mechanicznie efektywna konstrukcja
Inżynierowie Suzuki szukali sposobu na zwiększenie wydajności DF60A poprzez zmniejszenie strat mechanicznych. Dedykowana pompa oleju o mniejszych oporach zapewnia ruchomym częściom silnika lepsze smarowanie, co w połączeniu z mniejszymi stratami mechanicznym w innych obszarach pracy jednostki znacząco przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa.

Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem
DF60A, jako pierwszy w swojej klasie (44,1kW/60KM) silnik zaburtowy został wyposażony w łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem. Łańcuch jest zanurzony w kąpieli olejowej i ma automatyczny napinacz hydrauliczny utrzymujący jego właściwe napięcie, zapewniając tym samym bezobsługową eksploatację.

MOŻLIWOŚĆ WYSTAWIENIA FAKTURY VAT
Mogę odsprzedać przyczepkę - dodatkowo 5 000 zł brutto.
Łódź NOWA - dostępna od ręki
tel. 797-013-167
po 16 godz.

Stan Nowy
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 8a3fe89f-362a-4c79-a7c6-c061468f306e

Podobne wyszukiwania