O przedmiocie

Lojalność konsumenta.
Jak budować trwałe relacje z klientem.

Autor : Maciej Tesławski.
Wydawnictwo : Helion.
Rok wydania : 2012.
Okładka : Miękka ze skrzydełkami.
Ilość stron : 168.

Książka jest nowa.

Książki wysyłam w ciągu 24 godzin.

Przywiązuję dużą wagę do zabezpieczenia książek przed wysyłką, aby dotarły do zamawiających w takim stanie w jakim są zaprezentowane w ogłoszeniu.

Opis wydawcy :

Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny…

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.

Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!

Maciej Tesławski od lat piętnuje w swoich publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest stanowczy i konsekwentny. Wynikiem tej konsekwencji jest również ta książka, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność konsumentów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wyrafinowanych narzędzi, ale także pogłębionej wiedzy i refleksji – na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie tworzone bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt mało by kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Książka Maćka traktuję jako znakomitą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności konsumentów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną!
Marek Staniszewski
CMO, Canal + Cyfrowy

Z konsternacją spełniam prośbę autora, który poprosił mnie o recenzję tej książki. Z zakłopotaniem, bo pozostajemy w przyjacielskiej relacji marketingowej. W relacji zbudowanej na wspólnych zainteresowaniach i zaufaniu. Autor odważnie definiuje czym jest lojalność, nie bojąc się obalać mitów i zwyczajowych schematów myślenia. Udowadnia, że marka, która ma lojalnych konsumentów musi mieć osobowość. Pokazuje, że cech ludzkich, budujących lojalność nie może mieć produkt, bo on jest tylko cząstką marki – jej fizycznym bytem. Lojalność konsumenta to obowiązkowa lektura dla pracownika działu marketingu czy agencji reklamowej. To lektura podsumowująca i porządkująca wiedzę o markach, rozwijająca i kształcąca. Pokazująca, że brak myślenia i posługiwanie się w marketingu schematami oraz stereotypami są największym błędem, który prowadzi do porażki. Chapeau bas!
Marcin Kalkhoff
BrandDoctor

Maciej Tesławski — pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak Nestlé czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa.

Stan Nowy
Wydawnictwo Helion
Okładka miękka ze skrzydełkami
ISBN 9788324647767
Tytuł Lojalność konsumenta
Rok wydania 2013
Liczba stron 168
Wysokość produktu 20.5 cm
Szerokość produktu 14 cm
Autor Maciej Tesławski
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: edd9aad2-fd91-4b06-bdd6-367af00f578e

Podobne wyszukiwania

Marketing i zarządzanie Warszawa  
(283)
Marketing i zarządzanie Wrocław  
(92)
Marketing i zarządzanie Kraków  
(68)
Marketing i zarządzanie Łódź  
(43)
Marketing i zarządzanie Rzeszów  
(30)
Marketing i zarządzanie Gdańsk  
(29)
Marketing i zarządzanie Poznań  
(29)
Marketing i zarządzanie Suwałki  
(29)
Marketing i zarządzanie Gliwice  
(18)
Marketing i zarządzanie Szczecin  
(18)
Marketing i zarządzanie Katowice  
(18)
Marketing i zarządzanie Białystok  
(18)
Marketing i zarządzanie Lublin  
(17)
Marketing i zarządzanie Knurów  
(15)
Marketing i zarządzanie Olsztyn  
(15)
Marketing i zarządzanie Sopot  
(15)
Marketing i zarządzanie Tarnów  
(15)
Marketing i zarządzanie Gdynia  
(14)
Marketing i zarządzanie Piaseczno  
(13)
Marketing i zarządzanie Łomianki  
(13)
Marketing i zarządzanie Polkowice  
(11)
Marketing i zarządzanie Kielce  
(10)
Marketing i zarządzanie Bydgoszcz  
(9)
Marketing i zarządzanie Sosnowiec  
(9)
Marketing i zarządzanie Toruń  
(8)
Marketing i zarządzanie Szczutowo  
(7)
Marketing i zarządzanie Częstochowa  
(6)
Marketing i zarządzanie Józefosław  
(6)
Marketing i zarządzanie Ruda Śląska  
(6)
Marketing i zarządzanie Aleksandrów Łódzki  
(6)
Marketing i zarządzanie Otwock  
(6)
Marketing i zarządzanie Trzebinia  
(6)
Marketing i zarządzanie Bełchatów  
(6)
Marketing i zarządzanie Legionowo  
(6)
Marketing i zarządzanie Borzęcin Duży  
(5)
Marketing i zarządzanie Myślenice  
(5)
Marketing i zarządzanie Skawina  
(5)
Marketing i zarządzanie Leszno  
(5)
Marketing i zarządzanie Legnica  
(5)
Marketing i zarządzanie Wałbrzych  
(5)
Marketing i zarządzanie Rusiec  
(5)
Marketing i zarządzanie Pruszków  
(5)
Marketing i zarządzanie Płock  
(4)
Marketing i zarządzanie Kalisz  
(4)
Marketing i zarządzanie Kołbaskowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Książenice  
(4)
Marketing i zarządzanie Biała Podlaska  
(4)
Marketing i zarządzanie Krapkowice  
(4)
Marketing i zarządzanie Krzyszkowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Opole  
(4)
Marketing i zarządzanie Trzebnica  
(4)
Marketing i zarządzanie Koszalin  
(4)
Marketing i zarządzanie Pabianice  
(4)
Marketing i zarządzanie Jodłownik  
(4)
Marketing i zarządzanie Mysłowice  
(4)
Marketing i zarządzanie Gniezno  
(4)
Marketing i zarządzanie Nowy Dwór Mazowiecki  
(4)