O przedmiocie

Witam, witam mam do sprzedania hakerskie,unikatowe, jedyne takie na portalach handlowych rozszerzenie do Timexa,Spectrum

Jeśli jesteś prawdziwym fanem mogę sprzedać ci masterfejsa2 za połowę tej , kwoty czyli za 500zł. Jeśli jest sprawny-super, jeśli nie-trudno (strate dzielimy po połowie stąd 500zł), napisz a wystawię za połowę

Trochę info: Z boku przycisk turbo on/off. Na obudowie u góry znajduje się przycisk (switch), który wywołuje przerwanie NMI. Jest to zamrożenie aktualnie wy konywanego programu - sygnalizować to będą paski na ramce. Masterface 2 jest gotowy do pracy. Znaczenie klawiszy: 1 - powrót do programu. Można‚ używać tego jako PAUSE w grach 2 - przejście do BASIC'a nie kasując pamięci RAM. Zostanie wyczyszczony tylko BASIC 3 - zrzucenie aktualnego ekranu na drukarkę 4 - SAVER, czyli "nagrywacz" pamięci na taśmę. Gdy np. zaszliśmy‚ daleko w jakiejś grze, to możemy sobie nagrać aktualny stan gry i kontynuować go w dowolnym momencie od tego miejsca 5 - opcja własnego wykorzystania przerwania NMI. Tylko dla zaawansowanych 8 - POKERAMA - program wyszukujący komórkę, w której znajduje się np. liczba żyć, naboi itp. U - szukaj ciągu S - szukanie adresu N - następny znaleziony adres X - powrót Postępujemy tak: w grze mamy trzy życia. Przerywamy grę, klawisz "8", "U", wpisujemy ciąg 03,‚02,01, ENTER, klawisz "X"‚ i tracimy jedno życie, ponownie przerywamy i naciskamy klawisz "S", spisujemy adres i "N", jeżeli pokaże się jakiś adres to także spisujemy‚ po czym naciskamy "X". Aby uzyskać więcej żyć, wpisujemy za pomocą monitora odpowiedni POKE. 9 - TURBO CAC - kopier taśma-taśma pozwalający kopiować w trzech trybach prędkości: Low (normalna)‚ High (do archiwizowania danych) i Turbo (dwukrotnie szybsza) 0 - monitor pamięci MAD. Służy do przeglądania i modyfikowania pamięci, a nawet pisania w kodzie maszynowym. Wszystkie liczby zapisane są szesnastkowo (hexadecymalnie). Klawisze sterujące: 1- rejestry, po wciśnięciu teraz "9" zobaczymy ich aktualny stan. W przypadku gdy chcielibyśmy zmienić wartość jakiegoś rejestru należy ustawić się za pomocą‚ kursorów i nacisnąć "I". Teraz wpisać wartość szesnastkową. Klawiszem "X" wychodzimy z rejestrów. Q - powrót do wykonywanego programu W - wstawienie tzw. pułapki. Podczas wykonywania gdy program natrafi na pułapkę automatycznie wywoła się przerwanie NMI. R - reset systemu P - POKE adres,wartość S - SAVE bloku pamięci bez nagłówka. Należy podać adres i długość zgrywanego bloku D - zamiana liczby dziesiętnej na szesnastkową G - wyszukiwanie ciągu wartości ("N" następny znaleziony ciąg) H - zamiana liczby HEX na DEC J - LOAD bloku bez nagłówka z taśmy. Należy podać adres i długość L - listowanie pamięci w kodach ASCII. M - ustawienie listowania od wskazanego adresu. Stan nieznany (choć do końca działał) dlatego sprzedaję jako uszkodzony tel.733 783 636

Stan Uszkodzony
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 15e6b7b8-a94d-409b-8d7a-9ae397622d2b

Podobne wyszukiwania