O przedmiocie

„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

W numerze:

• Gut na Cannes Lions, czyli siła jednego słowa. Od lat Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie na świecie celebrujące kreatywność w reklamie i komunikacji. Festiwal przyciąga tysiące uczestników z różnych zakątków globu, oferuje platformę do wyróżnienia najlepszych kampanii reklamowych, wymiany doświadczeń oraz czerpania inspiracji.

• Poszukiwacze zaginionych zysków. Ponad 43 mld zł wydaje się dużo, ale telekomy były w ub.r. na minusie, robią więc, co mogą, by znaleźć sposób na wyższe marże.

• Historyczny moment dla polskiej branży reklamowej. 22 maja 2024 r. wieczorem w Londynie podczas gali D&AD kampania przygotowana przez McCann Poland i Mastercard „Where to Settle” otrzymała najwyższe wyróżnienie festiwalu – Black Pencil. Ten historyczny moment powinien otworzyć polskim agencjom i marketerom nowe horyzonty.

• Pokolenie Netfliksa vs. pokolenie MTV. Potencjał do wzrostu rynku streamingowego w Polsce jest duży. Dla reklamodawcy to punkt styku oferujący mnóstwo możliwości: treści na największym ekranie, wysokie skupienie, 100-procentową widoczność, niski clutter, rosnącą widownię. Największym zagrożeniem wydaje się postępująca fragmentaryzacja.

• DOOH – medium na nasze czasy. Dzisiejszy digital out-of-home ma już niewiele wspólnego z klasycznym plakatem reklamowym. Dzięki postępującej integracji z internetem, dynamicznej kreacji, w tym 3D oraz możliwościom, jakie daje analiza danych ze smartfonów, staje się medium idealnie trafiającym w potrzeby reklamodawców, którzy szukają angażujących i mierzalnych sposobów dotarcia do odbiorców.

Spis treści:

8. PERYSKOP

10. FOKUS

Za nami Cannes, D&AD. Mixx i Gerety. Festiwalowy sezon polskie agencje kończą z bardzo dobrymi wynikami i kolekcją nagród.

EMMA 2024

Pierwsza edycja konkursu Effective Media Marketing Awards to niemal 150 zgłoszeń, 11 statuetek i 29 wyróżnień. Prezentujemy zwycięzców.

40. NEWSFEED

42. MEDIA

Pokolenie Netfliksa vs. pokolenie MTV

Potencjał do wzrostu rynku streamingowego w Polsce jest duży. Z punktu widzenia reklamodawcy jest to punkt styku oferujący mnóstwo możliwości: treści na największym ekranie, wysokie skupienie, 100-procentową widoczność, niski clutter, rosnącą widownię. Największym zagrożeniem wydaje się postępująca fragmentaryzacja.

DOOH – medium na nasze czasy

Dzisiejszy digital out-of-home ma już niewiele wspólnego z klasycznym plakatem reklamowym. Dzięki postępującej integracji z internetem, dynamicznej kreacji, w tym 3D oraz możliwościom, jakie daje analiza danych ze smartfonów, staje się medium idealnie trafiającym w potrzeby reklamodawców, którzy szukają angażujących i mierzalnych sposobów dotarcia do odbiorców.

51. MARKETING

Poszukiwacze zaginionych zysków

Ponad 43 mld zł wydaje się dużo, ale telekomy były w ub.r. na minusie, robią więc, co mogą, by znaleźć sposób na wyższe marże.

Sklep ze słodyczami dla dorosłych

Nowa platforma komunikacyjna i „Witaj w klubie” to pomost między naszą historią a przyszłością - mówi w wywiadzie Remi Ganne, senior brand director Grupy Empik.

70. AGENCJE

Kreatywność vs. efektywność

Kampania „Odzyskiwacze przestrzeni”, zrealizowana dla IKEA przez VML, otrzymała Kantar Creative Effectiveness Award, czyli wyróżnienie będące potwierdzeniem nie tylko kreatywności, ale przede wszystkim skuteczności realizowanych działań. Co sprawiło, że zasłużyła na to miano i jakie elementy wpływają na skuteczność kampanii reklamowych?

72. PRZETARGI

73. RAPORT SPECJALNY „AGENCJE PR”

Cena atrakcyjna!

Zobacz inne moje aukcje – obkupisz się tanio, a za przesyłkę zapłacisz tylko raz.

Stan Nowy
Język publikacji polski
ISSN 1507-174X
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 42020c87-23f3-4f9e-9be1-7e75d834b3da

Podobne wyszukiwania