Miernik ,tester BIT-3003 do sprawdzania grubości lakieru samochodu.
Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych testerów magnetycznych firmy AUTO-MAG, prosty w obsłudze, niewielki koszt poniesiony przy zakupie testera gwarantuje precyzję pomiaru porównywalną do testerów elektronicznych. Prezentowany w programach motoryzacyjnych. Obudowa wykonana z aluminium, zastosowano kulisty magnes.
Nasze urządzenia są miernikami i testerami bo spełniają funkcję mierzenia i testowania . Służą do wykrywania niewidocznych gołym okiem grubości powłok lakierowych na pojazdach samochodowych z blachy stalowej i stalowej ocynkowanej . Tester pozawala stwierdzić , czy pod pięknym lakierem nie kryje się auto po poważnym wypadku
.
POSZCZEGÓLNE KOLORY NA SKALI OZNACZAJĄ :
Kolor niebieski - powłoka o grubości od 0,0 do 100 mikronów – cienka powłoka lakierowa (lakier położony bez podkładu lub wielokrotnie polerowany)
Kolor zielony- powłoka o grubości od 100 do 200 mikronów dla lakierów oryginalnych . Uwaga ; w nowszych modelach samochodów , grubość 180 mikronów może świadczyć o cienkiej warstwie drugiego lakieru .
Kolor żółty- powłoka o grubości od 200 do 300 mikronów - po naprawach lakierniczych (''drugi lakier'').
Kolor czerwony- powłoka o grubości od 300 do 520 mikronów – powierzchnia po naprawach blacharskich + drugi lakier .
Kolor czarny
- powłoka o grubości od 520 do 750 mikronów – powierzchnia szpachlowana i lakierowana
( ilość szpachli około 0,5 mm ).
Kolory na skali pozawalają na szybką wstępną ocenę
czy pojazd jest po wypadku .
Tester AUTO-LAK-TEST Bit 3003 jest produkowany w Polsce przez Naszą firmę i jest całkowicie naszym produktem . Nasze testery są owocem kilkuletnich prób i badań , aby były dokładne i bezawaryjne przez wiele lat . Były poddawane wielokrotnym modyfikacjom i zmianom. Prace nad udoskonalaniem naszych mierników trwają do dzisiaj i każdy nowy model ma udoskonalenia niewidoczne na pierwszy rzut oka, każdy klient w Polsce otrzymuje taki sam produkt jaki wysyłamy na eksport . Każdy tester jest kalibrowany i sprawdzany elektronicznie podczas produkcji . Posiada kolorową skalę w mikronach naniesioną na zewnętrzną część testera , która bardzo ułatwia odczyt grubości lakieru lub szpachli , nawet tym , którzy pierwszy raz mają do czynienia ze sprawdzaniem samochodu .