Zbiornik zbudowany jest z rury stalowej ciągnionej na zimno, co zapewnia wysoką trwałość. Oznaczenie o niskiej wariancji zapobiega przedostawaniu się tłuszczu do masy.
Konstrukcja tłoka wysokociśnieniowego z uszczelnieniem typu O-ring zapobiega wyciekaniu smaru z głowicy pompy. Zawór odpowietrzający szybko eliminuje kieszenie powietrzne.
Ciśnienie robocze do 6000 PSI. Antypoślizgowa gumowa rączka dla lepszego chwytu.
Zawiera wzmocniony wąż elastyczny 18 cali z osłoną sprężyny i złączką oraz rurkę przedłużającą z węglika z ostrą dyszą.
Zastosowania: samochód i przyczepa, rolnictwo, przemysł, marynarka.
Instrukcje
1. Włóż wkład ze smarem
2. Przykręcić zespół głowicy z powrotem do cylindra
3. Zwolnić tłoczek naciskając wypustkę, która będzie wciskać smar
4. Teraz jest gotowy do smarowania
Porady
1.Zawsze pamiętaj o przechowywaniu nasadki wkładu ze smarem w mniejszym rozmiarze, aby grawitacja nie utworzyła pęcherzyków powietrza
2. kiedy będzie już ciasno, cofnij się o około pół urny, aby wypuścić powietrze