O przedmiocie

Cześć,

mam do sprzedania kompletną grę planszową Neuroshima Hex 3.0 - wersja podstawowa. Zagrana kilka razy (nie przypadła do gustu partnerce :), więc stan zawartości w bardzo dobrym stanie.

Niestety stan opakowania pozostawia sporo do życzenia, bo niestety ktoś (pewnie złośliwe skrzaty) postawiły paczkę na niej, co spowodowało odgięcie się opakowania oraz rozerwanie jednego z rogów. Zatem dla kolekcjonerów czy osób chcących dumnie prezentować swoje gry to "No tak średnio bym powiedział, tak średnio". Co oczywiście nie zabiera fanu z grania :)


Uszkodzenia opakowania widoczne na zdjęciach.
Możliwy odbiór w Krakowie (Bieżanów) lub wysyłka do paczkomatu.

<hr />

Opis gry

Autor: Michał Oracz

 

Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać – nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika. 

Zawartość pudełka:

  • plansza

  • 35 żetonów armii Posterunku,

  • 35 żetonów armii Molocha,

  • 35 żetonów armii Hegemonii,

  • 35 żetonów armii Borgo,

  • 8 znaczników armii,

  • 8 znaczników ran,

  • 4 liczniki obrażeń,

  • 55 kart z hexogłówkami,

  • instrukcja

Stan Ze śladami użytkowania
Stan opakowania otwarte
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 1 kg
Wydawca Portal Games
Czas rozgrywki Do 30 minut
Seria Neuroshima
Typ Podstawa
Wiek gracza 12-14 lat, 15-18 lat, 18+
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 4
Wersja językowa gry polska
Język instrukcji polska
Nazwa Neuroshima Hex 3.0
Projektant Michał Oracz
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: ad9b756a-46dc-41a5-bd57-dac54be2f041

Podobne wyszukiwania

Strategiczne i wojenne Warszawa  
(282)
Strategiczne i wojenne Wrocław  
(145)
Strategiczne i wojenne Gdańsk  
(91)
Strategiczne i wojenne Kraków  
(89)
Strategiczne i wojenne Poznań  
(83)
Strategiczne i wojenne Łódź  
(74)
Strategiczne i wojenne Baniocha  
(63)
Strategiczne i wojenne Lublin  
(56)
Strategiczne i wojenne Bartoszyce  
(42)
Strategiczne i wojenne Nowy Targ  
(30)
Strategiczne i wojenne Tarnów  
(22)
Strategiczne i wojenne Katowice  
(22)
Strategiczne i wojenne Gdynia  
(21)
Strategiczne i wojenne Białystok  
(20)
Strategiczne i wojenne Szczecin  
(19)
Strategiczne i wojenne Dąbrowa Górnicza  
(18)
Strategiczne i wojenne Miastko  
(16)
Strategiczne i wojenne Kaliska  
(14)
Strategiczne i wojenne Rzeszów  
(14)
Strategiczne i wojenne Tychy  
(11)
Strategiczne i wojenne Kielce  
(10)
Strategiczne i wojenne Opole  
(10)
Strategiczne i wojenne Toruń  
(9)
Strategiczne i wojenne Bydgoszcz  
(9)
Strategiczne i wojenne Konstancin-Jeziorna  
(9)
Strategiczne i wojenne Zielona Góra  
(8)
Strategiczne i wojenne Sosnowiec  
(8)
Strategiczne i wojenne Koszalin  
(7)
Strategiczne i wojenne Grudziądz  
(7)
Strategiczne i wojenne Olsztyn  
(7)
Strategiczne i wojenne Zamość  
(7)
Strategiczne i wojenne Chorzów  
(7)
Strategiczne i wojenne Śmigiel  
(6)
Strategiczne i wojenne Zabrze  
(5)
Strategiczne i wojenne Bielsko-Biała  
(5)
Strategiczne i wojenne Grodzisk Mazowiecki  
(5)
Strategiczne i wojenne Sokołów Podlaski  
(5)
Strategiczne i wojenne Blachownia  
(5)
Strategiczne i wojenne Limanowa  
(5)
Strategiczne i wojenne Skołyszyn  
(5)
Strategiczne i wojenne Łaziska Górne  
(5)
Strategiczne i wojenne Siedlce  
(5)
Strategiczne i wojenne Ostrołęka  
(5)
Strategiczne i wojenne Konstantynów Łódzki  
(4)
Strategiczne i wojenne Jaworzno  
(4)
Strategiczne i wojenne Łęgajny  
(4)
Strategiczne i wojenne Kalisz  
(4)
Strategiczne i wojenne Inwałd  
(4)
Strategiczne i wojenne Wara  
(4)
Strategiczne i wojenne Słomin  
(4)
Strategiczne i wojenne Płock  
(4)
Strategiczne i wojenne Ruda Śląska  
(4)
Strategiczne i wojenne Węgrów  
(4)
Strategiczne i wojenne Rząśnik  
(4)
Strategiczne i wojenne Wolsztyn  
(4)
Strategiczne i wojenne Komorów  
(4)