O przedmiocie

Mam jeden baniak. Kupiony w zeszłym roku i nie użyty.

W pełni syntetyczny olej zatwierdzony przez GM Dexron III®, Dexron III®H, Dexron II®, Ford Mercon®, Mercon V® oraz Mercedes Benz 236.8.

Przeznaczony do zastosowań w skrzyniach automatycznych.

Stosowany też w układach do których zaleca się Dexron II®-D oraz HH-E25120,;Mercon® M930212 C.J. lub H; Allison C-3 i C-4; Carerpillar TO-2; Voith; ZP; ESSO LT71141; SHELL (LA2634, ATF 3403 M115, M1375.4); TEXACO (ETL7045, ETL8072B); CASTROL (Transmatic J, Transmac J, Trnasmax E; PENNSOIL ATF J; IDEMITSU H; MOBIL (ATF 3309, JWS 330).

Popularny w aplikacjach Toyota T-III i T-IV.; Honda ATF Z1; Nissan Matic D, J, S & K; Diamond SP-II i SP-III (Mitsubishi, Hyundai, Kia); Mazda ATF M-V oraz w większości przekładni automatycznych BMW, Audi i VW (od 1993 roku).

Stosowany też w przekładniach manualnych i mostach takich jak T-45 , T-56 i w późnych modelach BMW.

Niespotykana stabilność w wysokich temperaturach pracy oraz niski stopień utleniania.

Również zapewnia łatwość zmiany biegów w niższych zakresach temperatur.

Lepkość kinematyczna w 100oC: 7.4

Lepkość kinematyczna w 40oC: 34

Indeks lepkości: 198

Temperatura krzepnięcia oC: -60

Temperatura zapłonu, VO oC: 225

Lepkość Brookfield, w 40oC (P): 52

Opakowanie: 0,94 l

Stan Nowy
Stan opakowania oryginalne
Pojemność opakowania 0.94 l
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 1.2 kg
Marka Red Line
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 75593f42-55c0-4c6d-be3e-7b5806e67f29

Podobne wyszukiwania