O przedmiocie

Sprzedaję bo mam polską wersję, może angielska się komuś przyda.

I am selling, because I have a Polish version , maybe English one would be helpful to someone.

Małe uszkodzenia na wewnętrznych sklejeniach stron, w jednym miejscu[obrazek]
A little damage inside onto the glue bindings, in one place only [picture]
Opis:
OpenGL® SuperBible, Seventh Edition, is the definitive programmer’s guide, tutorial, and reference for OpenGL 4.5, the world’s leading 3D API for real-time computer graphics. The best introduction for any developer, it clearly explains OpenGL’s newest APIs; key extensions; shaders; and essential, related concepts. You’ll find up-to-date, hands-on guidance for all facets of modern OpenGL development—both desktop and mobile.

The authors explain what OpenGL does, how it connects to the graphics pipeline, and how it manages huge datasets to deliver compelling experiences. Step by step, they present increasingly sophisticated techniques, illuminating key concepts with worked examples. They introduce OpenGL on several popular platforms, and offer up-to-date best practices and performance advice.

This revised and updated edition introduces many new OpenGL 4.5 features, including important ARB and KHR extensions that are now part of the standard. It thoroughly covers the latest Approaching Zero Driver Overhead (AZDO) performance features, and demonstrates key enhancements with new example applications.

Coverage includes

A practical introduction to real-time 3D graphics, including foundational math
Core techniques for rendering, transformations, and texturing
Shaders and the OpenGL Shading Language (GLSL) in depth
Vertex processing, drawing commands, primitives, fragments, and framebuffers
Compute shaders: harnessing graphics cards for more than graphics
Pipeline monitoring and control
Managing, loading, and arbitrating access to data
Building larger applications and deploying them across platforms
Advanced rendering: light simulation, artistic and non-photorealistic effects, and more
Reducing CPU overhead and analyzing GPU behavior
Supercharging performance with persistent maps, bindless textures, and fine-grained synchronization
Preventing and debugging errors
New applications: texture compression, text drawing, font rendering with distance fields, high-quality texture filtering, and OpenMP

ISBN-13: 978 - pokaż numer telefonu - 7475
ISBN-10: 672 - pokaż numer telefonu - 47-9

Autor: Nicholas Haemel
Wydawca: Pearson Education (US)
Podtytul: Comprehensive Tutorial and Reference
Oprawa: Miękka
Rok wydania: 2015
Liczba stron: około 850
Waga: 1666 g

Stan Ze śladami użytkowania
Okładka miękka
Gatunek Programowanie
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: c8baeca4-c405-4b12-8392-98d31ebaf96a

Podobne wyszukiwania

Programowanie Warszawa  
(778)
Programowanie Gdańsk  
(147)
Programowanie Bydgoszcz  
(91)
Programowanie Lublin  
(87)
Programowanie Opole  
(57)
Programowanie Rzeszów  
(51)
Programowanie Otwock  
(48)
Programowanie Piła  
(47)
Programowanie Piaseczno  
(39)
Programowanie Bielsko-Biała  
(36)
Programowanie Pruszków  
(34)
Programowanie Jelenia Góra  
(30)
Programowanie Skierniewice  
(28)
Programowanie Krosno  
(27)
Programowanie Nowodwór  
(27)
Programowanie Jelcz-Laskowice  
(25)
Programowanie Sosnowiec  
(23)
Programowanie Kielce  
(23)
Programowanie Wojkowice Kościelne  
(22)
Programowanie Legnica  
(22)
Programowanie Zgierz  
(21)
Programowanie Legionowo  
(20)
Programowanie Biała Podlaska  
(20)
Programowanie Muszyna  
(18)
Programowanie Włocławek  
(17)
Programowanie Dąbrowa Górnicza  
(17)
Programowanie Gliwice  
(17)
Programowanie Krasiejów  
(16)
Programowanie Piastów  
(16)
Programowanie Włoszczowa  
(16)
Programowanie Wołomin  
(12)
Programowanie Dębica  
(12)
Programowanie Suwałki  
(12)
Programowanie Leszno  
(11)
Programowanie Wysoka  
(11)
Programowanie Siedlce  
(11)
Programowanie Dobroń  
(11)
Programowanie Zawiercie  
(10)
Programowanie Wałcz  
(10)
Programowanie Szczawnica  
(10)
Programowanie Jaworzno  
(10)
Programowanie Elbląg  
(10)
Programowanie Chyliczki  
(10)
Programowanie Ostrów Wielkopolski  
(10)
Programowanie Wadowice  
(10)
Programowanie Pabianice  
(10)
Programowanie Tczew  
(9)
Programowanie Choszczno  
(9)
Programowanie Konin  
(9)
Programowanie Nadarzyn  
(7)
Programowanie Puławy  
(7)
Programowanie Mstów  
(7)
Programowanie Młochów  
(7)
Programowanie Barnisław  
(7)
Programowanie Słupsk  
(6)
Programowanie Czersk  
(6)
Programowanie Mysłowice  
(6)
Programowanie Grodzisk Mazowiecki  
(6)
Programowanie Ełk  
(6)
Programowanie Tomaszów Mazowiecki  
(6)
Programowanie Gostyń  
(6)
Programowanie Ozorków  
(6)
Programowanie Nowy Wiśnicz  
(6)
Programowanie Żarów  
(6)
Programowanie Kostrzyn  
(5)
Programowanie Banino  
(5)
Programowanie Tułowice  
(5)
Programowanie Nowy Dwór Mazowiecki  
(5)
Programowanie Olkusz  
(5)
Programowanie Myślenice  
(5)
Programowanie Nowe Skalmierzyce  
(5)
Programowanie Mierzyn  
(4)
Programowanie Staszów  
(4)
Programowanie Namysłów  
(4)
Programowanie Meszna  
(4)
Programowanie Świdnik  
(4)
Programowanie Kleszczewo Kościerskie  
(4)
Programowanie Leszno  
(4)
Programowanie Jabłonna  
(4)
Programowanie Mińsk Mazowiecki  
(4)
Programowanie Człopa  
(4)
Programowanie Wielkolas  
(4)
Programowanie Zalasowa  
(4)
Programowanie Siemianowice Śląskie  
(4)
Programowanie Komorniki  
(4)
Programowanie Piekary Śląskie  
(4)
Programowanie Białogard  
(4)
Programowanie Rzęczkowo  
(4)
Programowanie Granice  
(4)
Programowanie Niepołomice  
(4)
Programowanie Ostrowiec Świętokrzyski  
(4)
Programowanie Starachowice  
(4)
Programowanie Nysa  
(4)
Programowanie Jerzmanowa  
(4)
Programowanie Dobczyce  
(4)
Programowanie Chocicza  
(4)