Klasa A. Skrzydło na początek przygody z lataniem. Rok produkcji 8.2015. Nalot całkowity około 10 godzin. Paralotnia w stanie idealnym zachowana z parametrami zbliżonymi do fabrycznie nowej. Od pierwszego właściciela, traktowana z dbałością, przechowywana w kiszce i na luzno. Powierzchnia w rozłożeniu 28,48 m, masa startowa jak w tytule- rozmiar 28. Legendarna wytrzymałość. Skrzydło posiada rozszerzenie do 125kg i pozostaje stabilne w jego ramach do tego szybsze. Mimo upływu lat model ten trzyma swoją cenę (zależnie od stanu!) a jest to kwestią zalet tego skrzydła, zobacz w sieci .
Cena w tej ofercie jest adekwatna do deklarowanego stanu, co potwierdzi świeży przegląd.
Kilka słów na marginesie tytułem uzupełnienia kwestii ''oczekiwania vs rzeczywistość początkujących paralotniarzy''. Zapewne nie jest to idealna oferta -pod kątem ceny- dla pilotów, którzy przedkładają rocznik paralotni ponad jej stan. Otóż łatwo ulec wpływom propagandy z tym aspektem związanej- obiegowe opinie co do wieku a wartości sprzętu nierzadko napędzane przez instruktorów, którzy chętnie zajmują się dystrybucją skrzydeł fabrycznie nowych co przynosi łatwy zysk. Te opinie kształtowane są biorąc pod uwagę średnią stanu skrzydła używanego w polskich realiach. Jak chodzi o klasę A oraz B (szczególnie dolne) to skrzydła w regularnej eksploatacji po pięciu latach są mocno zużyte. W tę średnią wliczamy tez paralotnie od szkół, które są dalej w obiegu i nawet jeśli leżą w szafie to łatwiej usprawiedliwić stan paralotni polegając na roczniku niż na faktach co do realiów w jakich eksploatowane są skrzydła na znanych nam startowiskach czy holach. Ten obraz zmienia się dopiero wtedy gdy paralotniarz pojedzie w kilka miejsc najlepiej do AT oraz CH, bo tam można zobaczyć jak dobrze zachowane są skrzydła nawet wśród początkujących pilotów.