O przedmiocie

Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia
w dziedzinie gier komputerowych!

  • Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział?

  • Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej?

  • Jak zmierzyć grywalność gry?

Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.

Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!

  • Różnice między grami klasycznymi oraz wideo

  • Etapy procesu projektowania

  • Przygotowywanie koncepcji gry

  • Definiowanie świata gry

  • Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne

  • Proces projektowania postaci

  • Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze

  • Rodzaje fabuł

  • Projektowanie interfejsu użytkownika

  • Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej

  • Grywalność

  • Mechanika gier

  • Metody wyważania gier

  • Zasady projektowania poziomów

  • Przegląd gatunków gier

Stan Ze śladami użytkowania
Gatunek Programowanie
Język publikacji polski
Tytuł Projektowanie gier. Podstawy.
Autor Ernest Adams
Tematyka Pozostałe
Nośnik książka papierowa
Okładka miękka
Wydawnictwo Helion
Liczba stron 800
Numer wydania 2
ISBN 9788324627813
Inne ogłoszenia sprzedającego
Zobacz wszystkie
Chcesz kupić więcej z jedną dostawą? Wybierz KUP TERAZ i w kolejnym kroku dodasz więcej przedmiotów od tego sprzedającego.
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 00638c83-c91e-4b42-b900-8485e35e0a31

Podobne wyszukiwania

Programowanie Warszawa  
(780)
Programowanie Gdańsk  
(148)
Programowanie Bydgoszcz  
(91)
Programowanie Lublin  
(87)
Programowanie Opole  
(56)
Programowanie Rzeszów  
(51)
Programowanie Otwock  
(47)
Programowanie Piła  
(47)
Programowanie Piaseczno  
(39)
Programowanie Bielsko-Biała  
(36)
Programowanie Pruszków  
(34)
Programowanie Jelenia Góra  
(30)
Programowanie Skierniewice  
(28)
Programowanie Nowodwór  
(27)
Programowanie Krosno  
(27)
Programowanie Jelcz-Laskowice  
(25)
Programowanie Sosnowiec  
(23)
Programowanie Kielce  
(23)
Programowanie Wojkowice Kościelne  
(22)
Programowanie Legnica  
(22)
Programowanie Zgierz  
(21)
Programowanie Legionowo  
(20)
Programowanie Biała Podlaska  
(20)
Programowanie Muszyna  
(18)
Programowanie Dąbrowa Górnicza  
(17)
Programowanie Włocławek  
(17)
Programowanie Gliwice  
(17)
Programowanie Krasiejów  
(16)
Programowanie Piastów  
(16)
Programowanie Włoszczowa  
(16)
Programowanie Suwałki  
(12)
Programowanie Dębica  
(12)
Programowanie Wołomin  
(12)
Programowanie Leszno  
(11)
Programowanie Ostrów Wielkopolski  
(11)
Programowanie Wysoka  
(11)
Programowanie Siedlce  
(11)
Programowanie Dobroń  
(11)
Programowanie Wałcz  
(10)
Programowanie Szczawnica  
(10)
Programowanie Pabianice  
(10)
Programowanie Elbląg  
(10)
Programowanie Jaworzno  
(10)
Programowanie Chyliczki  
(10)
Programowanie Zawiercie  
(10)
Programowanie Wadowice  
(10)
Programowanie Konin  
(9)
Programowanie Choszczno  
(9)
Programowanie Tczew  
(9)
Programowanie Nadarzyn  
(7)
Programowanie Mstów  
(7)
Programowanie Młochów  
(7)
Programowanie Puławy  
(7)
Programowanie Barnisław  
(7)
Programowanie Czersk  
(6)
Programowanie Mysłowice  
(6)
Programowanie Grodzisk Mazowiecki  
(6)
Programowanie Ełk  
(6)
Programowanie Olkusz  
(6)
Programowanie Ozorków  
(6)
Programowanie Nowy Wiśnicz  
(6)
Programowanie Żarów  
(6)
Programowanie Słupsk  
(6)
Programowanie Pokrzydowo  
(5)
Programowanie Kostrzyn  
(5)
Programowanie Banino  
(5)
Programowanie Tułowice  
(5)
Programowanie Nowy Dwór Mazowiecki  
(5)
Programowanie Tomaszów Mazowiecki  
(5)
Programowanie Myślenice  
(5)
Programowanie Nowe Skalmierzyce  
(5)
Programowanie Mierzyn  
(4)
Programowanie Leszno  
(4)
Programowanie Namysłów  
(4)
Programowanie Meszna  
(4)
Programowanie Staszów  
(4)
Programowanie Świdnik  
(4)
Programowanie Kleszczewo Kościerskie  
(4)
Programowanie Jabłonna  
(4)
Programowanie Mińsk Mazowiecki  
(4)
Programowanie Człopa  
(4)
Programowanie Wielkolas  
(4)
Programowanie Zalasowa  
(4)
Programowanie Siemianowice Śląskie  
(4)
Programowanie Komorniki  
(4)
Programowanie Piekary Śląskie  
(4)
Programowanie Białogard  
(4)
Programowanie Rzęczkowo  
(4)
Programowanie Granice  
(4)
Programowanie Niepołomice  
(4)
Programowanie Ostrowiec Świętokrzyski  
(4)
Programowanie Starachowice  
(4)
Programowanie Nysa  
(4)
Programowanie Jerzmanowa  
(4)
Programowanie Dobczyce  
(4)
Programowanie Chocicza  
(4)