O przedmiocie

Shimano Dura-Ace RD-R9150 11s Di2 SS przerzutka tył

Shimano
ilość rzędów: 11s
długość: SS

Tylna przerzutka charakteryzuje się płaskim profilem przerzutek SHIMANO SHADOW, doskonale harmonizuje z odpowiednikami z obszaru kokpitu i jest zoptymalizowana pod kątem nowych funkcji.

Najbardziej zaawansowana grupa komponentów wszech czasów: Shimano Dura Ace 11-biegowa tylna przerzutka Di2 RD-R9150 SS

Celem było również zagwarantowanie precyzyjnej, płynnej i niezawodnej funkcji przełączania z bezpośrednim, wyraźnym sprzężeniem zwrotnym. Przeprojektowana konstrukcja przerzutki i przerzutki tylnej, a także opcja montażu bezpośredniego i technologia SHADOW zmniejszają wysiłek operatora przy jednoczesnym zwiększeniu siły zmiany biegów, podnosząc wydajność mechanicznej zmiany biegów na rowerze szosowym do jeszcze wyższego poziomu.

Wraz z serią R9100 SHIMANO prezentuje najnowszą generację flagowej grupy rowerów szosowych DURA-ACE, najbardziej zaawansowanej grupy komponentów wszech czasów. Nowa DURA-ACE jest odpowiedzią na pytanie wielu profesjonalistów i ambitnych amatorów, niezależnie od tego, czy i jak bardzo wysoki poziom wydajności może jeszcze bardziej wzrosnąć.

Przerzutka przednia Di2 (FD-R9150) i tylna przerzutka Di2 (RD-R9150) są w doskonałej harmonii z odpowiednikami w obszarze kokpitu i są oczywiście zoptymalizowane pod kątem nowych funkcji. Oba charakteryzują się kompaktowymi wymiarami i są dobrze chronione nawet w przypadku upadku z powodu uszkodzeń. Przerzutka tylna charakteryzuje się również płaskim profilem tylnej przerzutki SHIMANO SHADOW, która również ustawia łańcuch jeszcze bardziej bezpośrednio pod odpowiednim kołem zębatym.

cechy

Ergonomiczne i łatwe przełączanie
SHIMANO synchroniczna zmiana
Przerzutka z płaskim profilem
SHIMANO SHADOW RD
Kompaktowy i czysty wygląd
cechy produktu

Zastosowanie: rower szosowy
Grupa: Dura Ace Di2
Model: RD-R9150-SS
Klatka: krótka
Mocowanie: montaż bezpośredni
Tylne etapy przełączania: 11-krotnie
Kompatybilny łańcuch: HG-EV 11-biegowy / HG-X 11-biegowy
Maks. Zębnik duży zębnik: 30 zębów
Min. Duże zęby zębnika: 25 zębów
Maks. Zębatka mała zębatka: 14 zębów
Min. Małe zęby: 11 zębów
Maksymalna różnica z przodu: 16 zębów
Całkowita pojemność: 35 zębów
Kompatybilny kabel: EW-SD50
Jednostka główna: nie
Aktualizacja firmware E-tube Project: Tak
Liczba połączeń E-Tube: 1
Liczba połączeń E-Tube: 0
technologia

Shimano Shadow RD

Dzięki zaawansowanej technologii tylna przerzutka SHIMANO SHADOW nadaje się szczególnie do bardziej agresywnego stylu jazdy. Niezwykle zminimalizowany profil przynosi ze sobą wiele korzyści. Ze względu na płaską konstrukcję i konstrukcję opartą na pojedynczym obciążeniu, tylna przerzutka nie uderza w łańcuch nawet w najtrudniejszych warunkach. Tor jest czysty i cichy.

SEIS SHIMANO ELEKTRONICZNY INTELIGENTNY SYSTEM

Innowacyjna technologia zmiany biegów SEIS nadal opiera się na SHIMANO INDEX SYSTEM (SIS), którego wyjątkowa wydajność przełączania sprawdziła się przez wiele lat. Główna różnica między systemami polega na tym, że proces przełączania nie jest już wykonywany mechanicznie, ale elektronicznie. Ten elektroniczny system przełączania został w ostatnich latach dokładnie przetestowany przez kilku profesjonalnych rowerzystów we wszystkich możliwych warunkach. w deszczu, błocie, ekstremalnym zimnie, na bruku, a także w połączeniu tych czynników. Proces przełączania odbywa się po prostu przez naciśnięcie przycisku. Nie trzeba podejmować żadnych wysiłków, aby zmienić bieg, co przynosi znaczne korzyści, ponieważ kierowca zawsze trzyma kierownicę mocno pod kontrolą i może skoncentrować się na jeździe bez rozpraszania się przez przełączanie. System zmiany biegów umożliwia precyzyjną i bezproblemową zmianę biegów we wszystkich sytuacjach, nawet z zimnymi rękami lub gdy kierowca całkowicie się wyczerpał. Brudne lub rozciągnięte pociągi nie mają już wpływu na moc przełączania, ponieważ sygnał przełączania jest przesyłany elektronicznie. Przyciski sterujące działają podobnie do mechanicznych dźwigni podwójnego sterowania, dzięki czemu łatwo można przyzwyczaić się do SEIS.

E-Tube

Platforma E-Tube zapewnia optymalną elastyczność. E-Tube przesyła sygnały interaktywne i dostarcza energię do wszystkich części poprzez połączenia „plug and play”. E-Tube jest odporna na korozję, naprężenia i mrozy oraz zapewnia niskie koszty utrzymania. A SMPCE1 ustanawia połączenie między komputerem a komponentami w celu aktualizacji oprogramowania układowego. Urządzenia cyfrowe pozostają aktualne, aktualizując oprogramowanie i zapewniając lepszą funkcję.

Synchro-Shift

Technologia synchronicznej zmiany SHIMANO to funkcja, która po raz pierwszy zadebiutowała w sektorze rowerów szosowych z DURA-ACE R9100. Synchro-shift znacznie upraszcza zmianę biegów i znacznie zmniejsza ilość podejmowanych decyzji podczas jazdy. Zwłaszcza w krytycznych sytuacjach wyścigowych lub podczas jazdy na przystanku kierowcy często muszą wykonywać wiele procesów decyzyjnych oprócz wysiłku fizycznego, które są często zakłócane i prowadzą do błędnych decyzji. Im mniej procesów decyzyjnych, tym lepsze decyzje są podejmowane, a więcej uwagi poświęca się wyścigom. Właśnie to umożliwia technologia synchronizacji SHIMANO, która zawsze wybiera optymalną następną większą lub mniejszą kombinację translacji, niezależnie od

Dostępne są dwa tryby synchronicznej zmiany biegów SHIMANO:

FV lub Paragon

Stan Nowy
Liczba rzędów 11
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 3e4a54b7-81da-4929-ab07-6a49c5e5a993

Podobne wyszukiwania