Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy !
Silnik HasWing Protruar 1.0 R2 to wysokiej klasy model o mocy 65lbs przy 1250 obr/min. Wyposażony w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy.
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Moc z silnika jest przenoszona na śrubę za pomocą przekładni planetarnej.
Wskaźnik naładowania akumulatora !
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
Bezstopniowa regulacja - Maximizer !
Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.
Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego !
Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne.
Uchwyt teleskopowy !
Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 21 do 40 cm.
Opływowa kolumna odporna na wodę słoną !
Wykonane są z aluminium i są odporne na wodę słoną, można je używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Dane techniczne silnika PROTRUAR 1.0 R2
Zalety śruby trzy łopatkowej :