Smar Wurth do Silnie Obciążonych Punktów Smarnych - DO ŁOŻYSK PELECIAREK
▶️ Półsyntetyczny smar olejowy z kompleksem litowym w systemie wkładów Lube-Shuttle®
Jeden smar do większości punktów smarowania, co ułatwia przechowywanie i niezawodne stosowanie.
- Bardzo duża odporność na ciśnienie
- Dobra ochrona przed korozją
- Hydrofobowy
- Nie zawiera silikonu, kwasów i żywic
- System wkładów Lube-Shuttle®
Wymagany do smarowania punktów smarnych w peleciarce!
Przeznaczony do silnie obciążonych punktów smarnych, odporny na wysoką temperaturę, siłę odśrodkową i wysokie ciśnienia!
Przedmiotem sprzedaży jest 1 sztuka smaru o gramaturze 400g!
✔️ SPECYFIKACJA:
- Zawartość: 400 g
- Produkcja: NIEMCY
- Pojemnik: Kartusz smaru przekładniowego
- Kompleks: Litowy.
- Oznaczenie smaru stałego: KP2N-30
- Min./maks. temperatura pracy: -30 do 140 °C
- Kolor: Żółty Brązowy
- Klasa NLGI/warunki: 2 / zgodnie z DIN 51818
- Lepkość oleju podstawowego, kinematyczna/warunki: 210 mm²/s / W temp. 40°C
- Min. punkt kapania/warunki: 260 °C / DIN ISO 2176
- Min./maks. czas penetracji/warunki: 265-295 / zgodnie z DIN ISO 2137
- Okres ochrony przed korozją/kategoria: Stopień korozji 0
- Siła zespolenia VKA: 2800 N
- Przechowywanie od daty produkcji: 72 Miesiące
- Olej bazowy: Olej mineralny
- Zachowanie w obecności wody/warunki: 1-90 / DIN 51807-1
- Film smarujący: Smar stały
- Zapach: Charakterystyczny
- Gęstość: 1 kg/m³
- Gęstość - warunki: 20°C
- Lepkość oleju bazowego – warunki: W temp. 40°C
- Temperatura kroplenia – warunki: DIN ISO 2176
- Temperatura aplikacji min.: -30 °C
- Temperatura aplikacji maks.: 140 °C
- Krótkotrwała odporność temperaturowa maks.: 180 °C
- Penetracja po ugniataniu - warunki: zgodnie z DIN ISO 2137
- Klasa NLGI – warunki: zgodnie z DIN 51818
- Okres ochrony przed korozją - warunki: DIN 51802
- Siła zespolenia VKA – warunki: Spełnia wymagania DIN 51350-4, badanie VKA.
- Nie zawiera żywicy: Tak
- Nie zawiera silikonu: Tak
- Nie zawiera kwasu: Tak
- Nie zawiera AOX: Tak
- Nie zawiera metali ciężkich: Tak
- Chlorowy: Nie