Potrzeba miłośników kawy: Uporządkuj swoje kapsułki zgodnie z własnymi preferencjami. Nadaje się do wszystkich rozmiarów kapsułek Nespresso Vertuo Line
<p class="a-spacing-base">Wszystkie kapsułki z linii Nespresso Vertuo pasują do tego pojemnika na kapsułki<p class="a-spacing-base">Kapsułki kompresyjne (1,35 oz), podwójne kapsułki do wyciskania (2,7 oz) kapsułki do kawy AMERICANO (5 oz), kapsle ALTO (14 oz)<p class="a-spacing-base">✔ Pierwsza metoda umieszczania kapsułek kawy: Można przechowywać 48 kapsułek Vertuo<p class="a-spacing-base">✔ Druga metoda umieszczania kapsułek kawy: Można przechowywać 42 kapsułki Vertuo<p class="a-spacing-base"><p class="a-spacing-base">
HFHOME unikalny i klasyczny czarny uchwyt na saszetki z kawąMiejsce do przechowywania wertuoliny, dekoracja do Twojej kuchni
<p class="a-spacing-base">✔ Wyraźnie rozróżnij swoje strąki smakiem i kolorem, umieszczając je w 6 rzędach<p class="a-spacing-base">✔ Zaoszczędź cenne miejsce na blacie, ustawiając ekspres do kawy na górnej części szuflady<p class="a-spacing-base">✔ Metalowa konstrukcja ramy, która przetrwa lata użytkowania
Wymiary: 35" cm x 32" cm x 8,9" cm
Waga: 5,6 kg
Materiał: Czysty metal i czarne wykończenie
Doskonała stabilność utrzymuje się do 40 kg
Duża pojemność
Łatwy do czyszczenia
Prosty otwarty design
ZAJMUJEMY SIĘ SPRZEDAŻĄ NADWYŻEK MAGAZYNOWYCH, ZWROTÓW USTAWOWYCH 14 DNIOWYCH, RZECZY Z NIEODEBRANYCH PRZESYŁEK. KAŻDY TOWAR JEST PRZEZ NAS SPRAWDZANY I OPISYWANY POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z PRZEZNACZENIEM.
Kupujący proszony jest o niezwłoczne sprawdzenie towaru po odebraniu paczki czy nie uległ on uszkodzeniu w transporcie i poinformowaniu sprzedawcy w celu wniesienia reklamacji u przewoźnika. Reklamację na uszkodzenie w transporcie zgodnie z prawem moze wnieść co do zasady odbiorca jako posiadający paczkę i zawartość poprzez sporządzenie protokołu szkody na stronie internetowej przewoźnika i złożenie tam reklamacji wraz protokołem lub nadawca po uzyskaniu niezbędnej dokumentacji od odbiorcy w tym zrzeczenia się roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika na rzecz sprzedawcy. Na sporządzenie protokołu szkody jest 7dni od momentu odebrania towaru w celu wniesienia reklamacji do przewoźnika. Zgodnie z obowiązującym prawem brak sporządzenia protokołu w terminie ustawowym skutkuje odrzuceniem reklamacji u przewoźnika za uszkodzenie powstałe w transporcie, co może skutkować odrzuceniem reklamacji u sprzedajacego z powodu przyjęcia paczki bez wniesienia zastrzeżeń. Prosimy więc o pilnowanie terminów ustawowych, dopilnowanie wypełnienia dokumentacji oraz kontakt ze sprzedajacym w celu uzyskania informacji prawnych oraz uzyskanie pomocy przy składaniu reklamacji, by kupujący uniknął zastosowania zgodnie z prawem zapisów ustawy konsumenckiej na swoją niekorzyść.
SZUFLADA NOWA, OPAKOWANIE OTWARTE.