Używany przez jedno dziecko. Bardzo fajna zabawka - polecam.
DHN29 TABLET MALUCHA - TRZY POZIOMY NAUKI
FISHER PRICE DHN29 EDUKACYJNY TABLET MALUCHA TRZY POZIOMY NAUKI 12-36M
Ten zabawny pierwszy tablet dziecka wprowadzi malucha w świat literek, pierwszych słów, zwierzątek i wielu innych atrakcji!
Przedstawiamy własny tablet dziecka – Tablet Malucha z technologią Poziomy nauki od Fisher-Price® Niniejszy tablet powstał w oparciu o Poziomy nauki, innowacyjną technologię, dzięki której zawartość edukacyjną zabawki można dostosować do wieku malucha. Każde dziecko rozwija się w swoim własnym tempie, dlatego technologia „Poziomy nauki” pozwala na wybór poziomu odpowiedniego dla etapu rozwoju dziecka! Zabawka oferuje wiele odpowiednich dla wieku i umiejętności malucha piosenek, wypowiedzi i dźwięków na trzech poziomach zabawy. Tablet z 28 łatwymi do naciskania przyciskami „aplikacji” (w tym 26 z literkami alfabetu) pomaga w nauce literek od A do Ż oraz nazw przedmiotów, a także odgrywa śmieszne odgłosy, melodyjki i sześć piosenek do wspólnego śpiewania! Wielobarwne światełka świecą i „tańczą” w rytm muzyki!
Cechy
• Pomaga w nauce literek kolorów, pierwszych słów, nazw zwierzątek i wielu innych atrakcji!
• Mnóstwo muzyki, wypowiedzi i dźwięków!
• Technologia Poziomy nauki – nauka zmienia się wraz z rozwojem dziecka!
• Trzy poziomy zabawy oferują maluszkowi ciekawe piosenki, wypowiedzi i dźwięki
• Wymaga 3 baterii typu AA
Poziom 1 – Odkrywanie – od 12 miesięcy
Za aktywną zabawę maluszek nagradzany jest słówkami, wesołymi dźwiękami i melodyjkami. Dziecko może naciskać dowolne przyciski z literkami, aby poznawać nazwy różnych obiektów!
Poziom 2 – Zachęcanie – od 18 miesięcy
Ten poziom zachęca maluszka do odnajdowania literek i przedmiotów na tablecie! Melodyjki, dźwięki i specjalne wyrażenia nagradzają zabawę dziecka. Gdy maluszek będzie naciskać przyciski, usłyszy proste pytania i polecenia takie jak np. „Znajdź małpkę”.
Poziom 3 – Naśladowanie – od 24 miesięcy
Całkiem jak prawdziwy, ale zabawniejszy! Realistyczny tablet z płaskim ekranem zachęca do angażowania wyobraźni podczas radosnej zabawy w naśladowanie. „Kwa, kwa! Zakwaczesz jak kaczka?”