Wideotelefon VoIP Cisco CP-8845-K9
Telefon IP Cisco 8845 zapewnia przystępne cenowo wejście do komunikacji wideo HD. Jest idealny dla pracowników wiedzy, personelu administracyjnego, menedżerów i kadry kierowniczej. Jest również dobrze dostosowany do współdzielonych środowisk przestrzeni roboczej
System operacyjny Cisco Spark Phone zapewnia elastyczne opcje wdrażania dla produktu 8845, zarówno lokalnego, jak i lokalnego, z chmury Cisco lub konfiguracji hybrydowej.
Najważniejsze cechy telefonu IP Phone 8845 to:
Łatwe w użyciu, dotykowe wideo 720p HD z ekranem dotykowym
Integracja z osobistymi urządzeniami mobilnymi za pomocą Cisco Intelligent Proximity for Mobile Voice
Szerokopasmowe audio zapewnia wyjątkową czystość
Wysokiej rozdzielczości, 5-calowy, panoramiczny wyświetlacz kolorowy do nawigacji i interakcji
Wybór przewodowych i Bluetoothowych zestawów słuchawkowych od zewnętrznych dostawców
Prostsza i bardziej opłacalna administracja
Elastyczne opcje wdrażania obejmują usługi Cisco w siedzibie, hostowane i usługi Webex Calling.
Cisco Expressway umożliwia pracownikom zdalnym dostęp do pojedynczego logowania bez potrzeby korzystania z klienta VPN
Cisco EnergyWise zmniejsza koszty energii i emisję dwutlenku węgla w godzinach poza pracą
Gigabit Ethernet i 802.3af / at Power over Ethernet zmniejszają koszty instalacji i infrastruktury
Cisco Webex Phone OS konsoliduje administrację za pomocą wspólnego oprogramowania zarówno w telefonach IP Phone serii 8800, jak i telefonach IP 7800
Telefon używany w bardzo dobrym stanie. Telefon posiada podstawkę
Brak zasilacza!
Real foto.