O przedmiocie

Wiatrakowiec ARGON 915 iS oraz ARGON GTL

W ofercie zdjęcia z bieżącej produkcji, każde zamówienie traktujemy indywidualnie, posiadamy również w ofercie gotowe maszyny nowe, demo z małym przebiegiem oraz używane odkupione od naszych klientów.

ARGON - następca wiatrakowców XENON, jest budowany w Polsce na lotnisku EPSJ (Sobienie Szlacheckie) model GTL jest najnowszym modelem firmy Manufaktura Lotnicza, wyposażonym w fabryczny silnik ROTAX 915 turbo o mocy ciągłej 141 HP i 160 HP mocy chwilowej zmierzonej na hamowni przez światowej sławy tunera silników ROTAX firmę Edge Performance z Norwegii.
ARGON 915 jest wyposażony w kompozytowy rotor główny produkcji ROTOR-Tech, śmigło przestawialne w locie niemieckiej firmy MT propeller lub Woodcomp, elektryczne trymery z wyświetlaniem pozycji, najwyższej klasy tapicerkę ze skóry lub alcantary w unikalnych wzorach szycia.
Każdy wiatrakowiec ARGON 915 iS może być wyposażony w Glass Cockpit (duży wyświetlacz z parametrami lotu, silnika oraz, mapą) firmy GARMIN lub Kanardia oraz radio i transponder na życzenie.
Na życzenie wyposażamy nasze maszyny w dwu lub trzy osiowy autopilot oraz system Single Lever Control ( w pełni automatyczne przestawianie w locie śmigła współpracujące z szyną CAN silnika i hydraulicznym Governerem śmigła)

Manufaktura Lotnicza w odróżnieniu od innych firm samodzielnie produkuje kompozyty (kadłuby, usterzenie i rotory) do swoich wiatrakowców w których każda część została od nowa przeprojektowana i przebadana strukturalnie, do wykonania zostały zastosowane najlepsze żywice i tkaniny aramidowo carbonowe.
1. Nowa forma główna kabiny została przeprojektowana aby zapewnić silnikowi i pozostałym komponentom znacznie lepsze chłodzenie.
2. W strukturę klatki bezpieczeństwa kabiny zostały zaimplementowane kanały powietrzne do nadmuchu powietrza do kabiny.
3. Zostały znacznie powiekszone wloty powietrza na chłodnice wody. Przeprojektowany całkowicie został układ paliwowy, olejowy i elektryczny.
4. Została przebudowana strukturalnie i wzmocniona tylna ściana ogniowa na której jest umieszczona zupełnie nowa rama dla mocnego silnika 915 iS.
5. Zostały przebudowane strukturalnie kieszenie landing gears mocujące podwozie do kabiny.
6.Całkowicie zmieniono obudowę silnika dostosowując ją pod silnik ROTAX 915 iS
7. Zastosowaliśmy nowe, najwyższej jakości materiały wykończenia wnętrza oraz piękne kolorowe lakiery z palety McLaren oraz Lamborghini
8. Shadow Line - wszystkie metalowe części są anodowane na czarno
9. Carbon Look - exposed carbon na elementach płatowca oraz wnętrza.
10. Dwa nowe, potężne silniki - ROTAX 915 iS 141 KM oraz Edge Performance STi 155 HP
Zapraszamy do kontaktu 660 57 57 57 lub wizyty na stronie www.argo.aero



Stan Nowy
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: b476dfb4-b9e6-425d-8c7a-e3d9b6abbc58

Podobne wyszukiwania