Zestaw do nurkowania składa się z następujących elementów: okulary do nurkowania płetwy z siatki, eurokod: S/M: 36-41, ML/XL: 42-47.
Materiał szkieł okularów: szkło hartowane Materiał oprawki: PC Maski Materiał: Silikonowy pasek Rozmiar maski: 17 cm Szerokość maski: 9 cm Duże szkła dla szerszego pola widzenia
Okulary do nurkowania: wysokiej jakości maska do nurkowania z podwójnym szkłem hartowanym (szkło bezpieczne) zapewnia wyjątkowo dobrą widoczność, wysokiej jakości silikon, klamry z wygodną i łatwą regulacją.
Snorkeling: sucha fajka, z opatentowanym mechanizmem zamykającym, innowacyjna ochrona przed pryskającą wodą, rurka oddechowa o eliptycznym kształcie, pojemnik na wodę.
Płetwy do pływania: krótkie płetwy, lekkie i idealne do walizki. Gumowe wzmocnienie z boku sprawia, że są one wyjątkowo stabilne. Wskazówka: przed następnym użyciem należy dokładnie oczyścić piasek w wężu, ponieważ w przeciwnym razie woda dostanie się do rurki do oddychania
ZAJMUJEMY SIĘ SPRZEDAŻĄ NADWYŻEK MAGAZYNOWYCH, ZWROTÓW USTAWOWYCH 14 DNIOWYCH, RZECZY Z NIEODEBRANYCH PRZESYŁEK. KAŻDY TOWAR JEST PRZEZ NAS SPRAWDZANY I OPISYWANY POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z PRZEZNACZENIEM. STARAMY SIĘ WYKRYĆ WSZELKIE WADY I NIEDOSKONAŁOŚCI, JEŚLI JEDNAK COŚ NAM CZASAMI UMKNIE – SZYBKO TO NAPRAWIMY, OBIECUJEMY
Kupujący proszony jest o niezwłoczne sprawdzenie towaru po odebraniu paczki czy nie uległ on uszkodzeniu w transporcie i poinformowaniu sprzedawcy w celu wniesienia reklamacji u przewoźnika. Reklamację na uszkodzenie w transporcie zgodnie z prawem moze wnieść co do zasady odbiorca jako posiadający paczkę i zawartość poprzez sporządzenie protokołu szkody na stronie internetowej przewoźnika i złożenie tam reklamacji wraz protokołem lub nadawca po uzyskaniu niezbędnej dokumentacji od odbiorcy w tym zrzeczenia się roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika na rzecz sprzedawcy. Na sporządzenie protokołu szkody jest 7dni od momentu odebrania towaru w celu wniesienia reklamacji do przewoźnika. Zgodnie z obowiązującym prawem brak sporządzenia protokołu w terminie ustawowym skutkuje odrzuceniem reklamacji u przewoźnika za uszkodzenie powstałe w transporcie, co może skutkować odrzuceniem reklamacji u sprzedajacego z powodu przyjęcia paczki bez wniesienia zastrzeżeń. Prosimy więc o pilnowanie terminów ustawowych, dopilnowanie wypełnienia dokumentacji oraz kontakt ze sprzedajacym w celu uzyskania informacji prawnych oraz uzyskanie pomocy przy składaniu reklamacji, by kupujący uniknął zastosowania zgodnie z prawem zapisów ustawy konsumenckiej na swoją niekorzyść.
W PRZYPADKU ZAKUPU Z FAKTURĄ, PROSIMY O PRZESŁANIE DANYCH W WIADOMOŚCI DO SPRZEDAJĄCEGO Z DANYMI.
<p class="MsoNormal"> ZESTAW JEST MODELEM POKAZOWYM/POWYSTAWOWYM.