Szukasz

auto w C7 (2011-)

1 ogłoszenie

Eleganckie i dynamiczne samochody Audi C6 A7, charakteryzujące się nowoczesnym designem, innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi oraz komfortem podróżowania, to doskonały wybór dla miłośników luksusowych i wydajnych aut.

Audi A6 C7 łączy nowoczesność z elegancją

Audi A6 C7 miało oficjalną premierę na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2011 roku. Poza wersjami oferowanymi w ramach modelu A6 pojawiły się trzy nowe: Limousine, Allroad i Quattro oraz konfiguracja z napędem hybrydowym. Polscy kierowcy szczególnie docenili model z napędem quattro, który świetnie sprawdzał się na szutrach i dziurawych asfaltach. Wnętrze limuzyny jest bardzo udanym zespoleniem nowoczesności z klasyczną elegancją. W najbogatszych wersjach deska rozdzielcza może być wykonana z naturalnego drewna, łączonego elementami z aluminium. Do rzadkości nie należą wykończenia ze skóry. Kabina pasażerska jest przestronna: na brak miejsca nie mogą narzekać ani kierowca, ani pasażerowie. Przednie fotele i tylna kanapa należą do jednych z najwygodniejszych na rynku. Użytkownicy doceniają też łatwość prowadzenia i niewielką awaryjność limuzyny. Audi A6 C7 doskonale nadaje się jako ekskluzywny pojazd do floty firmowej. Jednak sprawdzi się też w roli auta rodzinnego, które zapewnia komfort pokonywania długich dystansów. Za takim wykorzystaniem przemawia pojemny, blisko 600-litrowy bagażnik oraz doskonałe wyniki testów zderzeniowych (5 na 5 gwiazdek w badaniach Euro NCAP).

Liczba koni pod maską Audi A6 C7

W historii Audi A6 C7 pojawiło się wiele różnorodnych jednostek napędowych. Jedną z najchętniej wybieranych jest silnik benzynowy 3.0 o mocy 333 KM, który potrzebuje niespełna 6 sekund, aby rozpędzić się do setki. Silniki diesla można wybierać w pojemnościach 2.0 i 3.0. Zaskoczeniem jest niskie spalanie: rekordzistą jest silnik 2.0 TDI o mocy 150 KM, który zużywa niespełna 5 l/100 km. Najmocniejszy ma 326 KM, przyspiesza do setki w niecałe 5 sekund i zużywa tylko 7 litrów paliwa w cyklu mieszanym. W roku 2012 wielbiciele marki mogli zapoznać się z wersją A6 Allroad Quattro. Rozwinięcie modelu Avant ma szersze błotniki, stalowe osłony podwozia z przodu i z tyłu oraz powiększony o 6 cm prześwit. Drugą premierą 2012 roku był model A6 hybrid z silnikiem spalinowym 2.0 TFSI o mocy 211 KM i 54-konną jednostką elektryczną.

Lifting C7 z 2014 roku

Audi A6 C7 po faceliftingu pojawiło się w sprzedaży w 2014 r. Zmiany dotyczyły atrapy chłodnicy, wylotu wydechu, wlotów powietrza i przednich zderzaków. Na zamówienie reflektory można było doposażyć w oświetlenie LED lub LED Matrix. Pod maskę trafiły jednostki napędowe spełniające normę Euro 6. Okazały się znacznie bardziej ekonomiczne od poprzednich wersji. Najlepszy stosunek mocy do spalania mają silniki wysokoprężne oznaczone jako „ultra”. Poprawa mocy i wydajności silników szła w parze z działaniami zmierzającymi do obniżenia masy auta. W przypadku Audi A6 C7 z silnikiem 1,8 TFS udało się zbić kilkadziesiąt kilogramów i osiągnąć 1,535 tony (najcięższe modele ważą ponad 2 tony). Synergia obniżonej wagi i poprawionej efektywności silników przełożyła się na jeszcze lepszą dynamikę i łatwość prowadzenia.

Podobne wyszukiwania